آزمایش‌های بتای Reliance Jio 5G در دهلی و شهرهای دیگر با سرعت دانلود بیش از 1 گیگابیت در ثانیه آغاز شد

این مشتریان داده 5G نامحدود با حداکثر سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه دریافت خواهند کرد. سرویس آزمایشی بتا برای شهرهای دیگر به تدریج با آماده شدن شهرها اعلام خواهد شد.

یک کاربر ساکن دهلی گفت که از سرعت 5G ارائه شده راضی است. راجش، یکی از کاربران دهلی، گفت: «سرعت اینترنت در 5G یک تغییر نسبت به 4G است و باید به زودی در دسترس قرار گیرد.

در Chanakyapuri، در منطقه Lutyens دهلی نو، کاربران سرعت اینترنت بیش از 1Gbps داشتند.
در طول آزمایش، این شرکت گفت: “در حال حاضر خدمات 5G فقط بر اساس دعوت در دسترس خواهد بود.”

Reliance Jio در روز پنجشنبه آزمایشات آزمایشی خدمات 5G را در پایتخت ملی به همراه سه شهر دیگر – بمبئی، کلکته و بنارس – با سرعت دانلود بیش از 1 گیگابیت در ثانیه برای کاربران آغاز کرد.

وی افزود: کاربران زیادی اعم از تجاری و دانشجویی در دوره شیوع بیماری همه گیر به پایگاه اینترنتی اضافه شدند و خدمات 5G به این افراد و مشاغل کمک خواهد کرد.

به گفته این شرکت، به تدریج مردم شروع به دریافت سیگنال های 5G در کل شهر به صورت مرحله ای خواهند کرد.

طبق بیانیه رسمی منتشر شده توسط Reliance Jio در 4 اکتبر، پیشنهاد استقبال از Jio True 5G در دهلی، بمبئی، کلکته و بنارس برای کاربران Jio، با دعوت‌نامه راه‌اندازی شده است.

کاربران دعوت‌شده «پیشنهاد خوش‌آمدگویی Jio» به‌طور خودکار به سرویس Jio True 5G ارتقا می‌یابند بدون اینکه نیازی به تغییر سیم‌کارت جیو یا گوشی 5G موجود خود داشته باشند. Jio همچنین با همه برندهای گوشی کار می‌کند تا گوشی‌های 5G آنها را قادر سازد تا با خدمات Jio True 5G به طور یکپارچه کار کنند تا مشتریان جامع‌ترین طیف دستگاه‌های 5G را برای انتخاب داشته باشند.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تا زمانی که پوشش شبکه یک شهر به طور قابل ملاحظه ای کامل شود تا بهترین پوشش و تجربه کاربری را برای هر مشتری فراهم کند، کاربران از این آزمایش بتا استفاده خواهند کرد.

Jio به فناوری 5G مستقل به عنوان “5G واقعی” نامگذاری شده است.