آزمون های MasterChef India اکنون برای فصل آینده باز است، از طریق برنامه Sony Liv ثبت نام کنید

در حال حاضر، تاریخ نمایشی برای فصل بعدی MasterChef India وجود ندارد.

چه آشپز خانه باشید و چه کسی که به سادگی عاشق آزمایش کردن در آشپزخانه هستید، MasterChef India از همه با اشتیاق به غذا استقبال می کند. بنابراین، آماده باشید تا چیزی خارق‌العاده بسازید و علامت خود را در دنیای آشپزی بگذارید!»، در بیانیه مطبوعاتی آمده است. اطمینان حاصل کنید که از صفحه “شرایط و شرایط” که اشاره می کند که آزمون های دیجیتال از 4 ژوئیه تا 22 ژوئیه برگزار می شود. غذای پخته شده، که پس از تکمیل، آنها را در رتبه های بیشتری ارتقا می دهد، جایی که از آنها خواسته می شود در هر مکان مشخص – بمبئی، دهلی، یا کلکته حضور داشته باشند. تا دور چهارم، 50 شرکت‌کننده در فهرست نهایی قرار خواهند گرفت تا در مقابل یک هیئت واقعی از کارشناسان یا سرآشپزها آشپزی کنند. شرکت‌کنندگان در آزمون آزمایشی فقط یک عکس دریافت می‌کنند و به‌طور قابل‌توجهی از آنها خواسته می‌شود که اسناد مهم را برای اهداف تأیید تحویل دهند.

سونی همچنین یک فیلتر جدید MasterChef India در اینستاگرام منتشر کرده است که یک پیش بند مارک را روی عکس شما می پوشاند. در حالی که به نظر می رسد ایده پشت این کار صرفاً تبلیغاتی باشد، هم انتشار مطبوعاتی و هم تریلر تبلیغاتی نشان می دهد که برچسب گذاری @masterchefindiaofficial و @sonylivindia می تواند به “کاهش جستجوی ما برای MasterChef بعدی” کمک کند. در هر صورت، این یک فرصت عالی برای هر آشپز خانگی هندی خواهد بود که از سرآشپزهای مشهور یاد بگیرد و راهنمایی های ارزشمندی دریافت کند – حضور در تلویزیون و برنده شدن، گیلاسی است که بیشتر به آن امیدوار هستند.

MasterChef India، بزرگترین نمایش واقعیت آشپزی در کشور، به زودی با فصلی کاملاً جدید بازمی گردد. فصل 2 در Sony Liv (فصل 8 به طور کلی) شاهد گردهمایی داوران Vikas Khanna و Ranveer Brar برای جستجوی آشپز بزرگ بعدی خواهند بود که استعدادهای خود را در مقابل میلیون ها نفر به نمایش گذاشته و جایزه نقدی برنده خواهد شد. علاقه مندان هم اکنون می توانند از طریق برنامه Sony Liv – که در اندروید و iOS موجود است، در استماع نمایش ثبت نام کنند. فرم ساخته شده را می توان از خود صفحه اصلی با لغزش در امتداد برنامه های ویژه قابل دسترسی است و به دو زبان انگلیسی و هندی قابل دسترسی است. در حال حاضر، به نظر می رسد که این تنها راه دسترسی به آن است زیرا وارد کردن پرس و جو در نوار جستجو هیچ نتیجه ای به همراه نداشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

در اوایل امسال، MasterChef با فصل هفتم خود به طور کلی بازگشت، اما فصل اول در Sony Entertainment Television و Sony Liv، پس از اینکه پلتفرم حق تولید سریال را به دست آورد. این مجموعه مسابقات واقعیت پس از یک وقفه سه ساله، با پخش 61 قسمتی از ژانویه تا مارس، بازگشت. در مجموع 16 شرکت کننده برای نمایش اصلی انتخاب شدند که در نهایت نایانجیوتی سایکیا مستقر در آسام جام را بلند کرد. سرآشپز مشهور هندی سانجیو کاپور مسئولیت چالش نهایی و داوری غذاها را بر عهده داشت.