آشوینی وایشناو وزیر فناوری اطلاعات می گوید که دولت روی لایحه جدید حفاظت از داده ها، قانون هند دیجیتال کار می کند.

وزیر همچنین لایحه جدیدی برای مخابرات ارائه خواهد کرد زیرا اکثریت قریب به اتفاق محتوای آنلاین از طریق تلفن های همراه در کشور مصرف می شود. گفت.






منبع

Vaishnaw اظهار داشت که گروه G20 از وزرای دیجیتال به اجماع جهانی در مورد افزایش پاسخگویی ارائه دهندگان فناوری در قبال خدماتی که ارائه می دهند، رسیده اند.

ما همچنین نسخه جدیدی از لایحه حفاظت از داده ها را ارائه خواهیم کرد؛ الف #هند دیجیتال قانون نیز در حال کار است. ما دنیای آنلاین را نسبت به آنچه در آنجا منتشر می شود مسئول تر می کنیم.” – MEIT @AshwiniVaishnaw #CytrainSetu

— وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (@GoI_MeitY) 5 سپتامبر 2022

همانطور که قبلا ذکر شد، دولت همچنین در حال کار بر روی یک قانون پیشنهادی است که قانون هند دیجیتال نیز در حال کار است.

دولت هند در حال کار بر روی لایحه جدید حفاظت از داده ها و همچنین قانون هند دیجیتال است. این اعلامیه توسط Ashwini Vaishnaw، وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات هند، در جریان عرضه دومین سری Cytrain Setu در روز دوشنبه اعلام شد. وایشناو گفت که دولت قصد دارد “دنیای آنلاین را نسبت به آنچه در آنجا منتشر می شود پاسخگوتر کند.” همچنین اعلام شد که این وزارتخانه لایحه جدید مخابرات را ظرف پنج تا شش روز آینده بارگذاری خواهد کرد.

Vaishnaw این اعلامیه ها را روز دوشنبه در جریان راه اندازی دومین دسته از Cytrain Setu، یک دیپلم PG آنلاین در حقوق سایبری، تحقیقات جرم، و پزشکی قانونی دیجیتال اعلام کرد.