آلمان می خواهد روند درخواست ویزا را تسهیل کند، شرایط زبان را برای کارگران هندی IT راحت کند: گزارش

به گفته صدراعظم آلمان، آلمان برای پاسخگویی به تقاضای توسعه نرم افزار در این کشور به کارگران ماهر زیادی نیاز خواهد داشت.

به گزارش دویچه وله، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان روز یکشنبه گفت که دولت او می خواهد مسیر را برای کارشناسان فناوری اطلاعات هندی برای دریافت ویزای کار در آلمان تسهیل کند.
شولز روز یکشنبه هنگام بازدید از دره سیلیکون هند در بنگالور گفت: “ما می خواهیم صدور ویزا را ساده کنیم. ما قصد داریم علاوه بر نوسازی قانونی، کل فرآیند بوروکراتیک را مدرن کنیم.”

وی در ادامه گفت: “ما به استعداد نیاز داریم، به کارگران ماهر نیاز داریم. توسعه فناوری اطلاعات و نرم افزار در هند در حال رونق است و بسیاری از شرکت های توانمند در اینجا در هند هستند. هند استعدادهای زیادی دارد و ما می خواهیم از آن شرکت بهره مند شویم. ما می خواهیم این استعدادها را در آلمان جذب و جذب کنید.”

شولز گفت: “هند پیشرفت بسیار زیادی داشته است، اتفاقات زیادی افتاده است و این نیز برای روابط بین دو کشور ما خوب است. جهان به دلیل عواقب تجاوز روسیه در رنج است. اطمینان از تامین مواد غذایی و انرژی در حال حاضر.”

آخرین اظهارات شولز در دومین روز سفر او به هند بیان شد.

الزامات زبانی آرامش بخش همچنین به آلمان کمک می کند تا به مقصدی جذاب تر برای حرفه ای های مورد تقاضا تبدیل شود که در غیر این صورت ممکن است به کشورهای انگلیسی زبان جذب شوند.

او گفت که در ابتدا باید امکان ورود افراد به آلمان بدون پیشنهاد کاری مشخص وجود داشته باشد.

شولز روز شنبه گفت که هند پیشرفت چشمگیری داشته است و تاکید کرد که برای روابط بین دو کشور “بسیار خوب” است. شولز که در یک نشست مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر نارندرا مودی صحبت می کرد، خاطرنشان کرد که توسعه فناوری اطلاعات و نرم افزار در هند در حال رونق است.

او همچنین با مقامات و بازیکنان تیم کریکت لیگ برتر هند رویال چلنجرز بنگلور ملاقات کرد.

شولز گفت: «پیشنهادهای اصلاحی زیادی قبلاً جمع آوری شده است و ما به کار روی آنها ادامه می دهیم.

شولز گفت که این طرح برای آسان تر کردن کارگران ماهر مورد نیاز در آلمان است تا با خانواده های خود به کشور بیایند.

شولز از 25 تا 26 فوریه در یک سفر رسمی به هند بود. او را مقامات ارشد و یک هیئت تجاری با قدرت بالا همراهی می کردند.

شولتز در سخنان خود در نشست مطبوعاتی مشترک گفت که حدود 1800 شرکت آلمانی در هند فعال هستند و هزاران شغل ایجاد کرده اند.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

شولز روز یکشنبه از شرکت های فناوری اطلاعات در بنگالورو بازدید کرد، از جمله سایتی که توسط شرکت نرم افزاری آلمانی SAP اداره می شود. وی را نمایندگان بازرگانی همراهی می کردند

به گزارش دویچه وله، شولز گفت: واضح است که هر کسی که به عنوان متخصص فناوری اطلاعات به آلمان می‌آید، ابتدا می‌تواند به راحتی با همه همکارانش به زبان انگلیسی صحبت کند، زیرا بسیاری در آلمان می‌توانند انگلیسی صحبت کنند.