آمازون قصد دارد ردیف تبلیغاتی را برای سرویس پخش ویدیوی پرایم معرفی کند: گزارش

پوشش ورزشی در Prime Video از قبل با تبلیغات همراه است.

قبلاً گزارش شده بود که مشترکین Amazon Prime Video ظاهراً شروع به دیدن محتوای miniTV آمازون در این پلت فرم نیز خواهند کرد. گفته می شود که این امر دامنه آن را فراتر از برنامه خرید پیش فرض آمازون گسترش می دهد. این ادغام در حال حاضر در حال آزمایش بتا بر روی حساب‌های پولی منتخب است و طبق گزارش، انتظار می‌رود به زودی عرضه شود.

گزارش WSJ همچنین می‌گوید که آمازون در حال مذاکره با برادران وارنر دیسکاوری و پارامونت گلوبال در مورد افزودن سطوح مبتنی بر تبلیغات خدمات استریم خود از طریق کانال‌های ویدیوی Prime است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

راس بنس، تحلیلگر اصلی Insider Intelligence، گفت: «در سال‌های اخیر، Prime Video نسبت به اجرای تبلیغات قبل از نمایش‌های خود و شامل پخش‌های ورزشی پر از تبلیغات تهاجمی‌تر شده است.

صنعت استریم با کاهش سرعت ثبت‌نام‌های جدید مواجه شده است، زیرا مشترکانی که با تورم و نرخ‌های بهره بالا دست و پنجه نرم می‌کنند، هزینه‌های سرگرمی و سایر هزینه‌های اختیاری را پشت سر می‌گذارند.

سهام آمازون در روز چهارشنبه بیش از 3 درصد کاهش یافت که در راستای بازار ضعیف تر بود.

بر اساس این گزارش، بحث‌ها در مورد لایه تبلیغاتی چندین هفته است که ادامه دارد و به دنبال راه‌اندازی طرح‌های مشابه توسط رقبای نتفلیکس و والت دیزنی است.

برادران وارنر دیسکاوری و پارامونت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند، در حالی که آمازون از اظهار نظر خودداری کرد.

بنس افزود: “قرار دادن تبلیغات رسمی در Prime Video به آمازون اجازه می دهد تا مخاطبان خود را متمرکز کند و با برندسازی سازگارتر باشد.”

وال استریت ژورنال روز چهارشنبه به نقل از افراد آشنا گزارش داد که Amazon.com در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک ردیف از سرویس پخش ویدئوی Prime خود است که از تبلیغات پشتیبانی می کند.