آمازون پرایم ویدیو سریال ترسناک هندی “Adhura” در 7 ژوئیه منتشر می شود

“آدورا دنیایی پیچیده، چند لایه و غوطه‌ور است که در آن راهروها و راهروهایی که زمانی آشنا بودند، به هزارتوی ترس و عدم اطمینان تبدیل می‌شوند. وحشت ماوراء طبیعی یک ژانر بسیار محبوب نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان است، بنابراین ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با آن شریک شویم. نیکخیل ادوانی بار دیگر، در ژانری که نه Emmay Entertainment و نه Prime Video قبلاً آن را امتحان نکرده اند.”

آپارنا پوروهیت، رئیس شرکت اصلی هند در پرایم ویدئو، گفت که مطمئن است که “ادورا” مشترکین خود را درگیر، تحریک و شیفته خود خواهد کرد.

آدورا که حول محور مضامین گناه، پشیمانی و انتقام می‌چرخد، در دو جدول زمانی که در سال‌های 2022 و 2007 تنظیم شده‌اند، روایت می‌شود، زیرا رازها و رویدادهای دلخراش دانش‌آموزان و کارکنان یک مدرسه شبانه روزی معتبر را آزار می‌دهد. زمانی که آدیراج جایسینگ (ایشواک سینگ) با ودانت مالیک (شرنیک آرورا)، دانش‌آموز 10 ساله مشکل‌دار مواجه می‌شود، چیزی که به عنوان یک ملاقات نوستالژیک شروع می‌شود، شوم می‌شود. با برخورد گذشته و حال، راز تاریکی تهدید می‌شود که ادیراج را به Vedant،” خط داستانی رسمی می گوید.

طبق اعلام سرویس پخش، آمازون پرایم ویدیو اولین سریال ترسناک هندی خود “Adhura” را در 7 جولای منتشر خواهد کرد. این نمایش که به عنوان یک «سفر گیرا و پر تعلیق به قلمرو فراطبیعی» توصیف می‌شود، راسیکا دوگال، ایشواک سینگ، شرنیک آرورا و پوجان چابرا را در نقش‌های برجسته به نمایش می‌گذارد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این مجموعه هفت قسمتی توسط Ananya Banerjee نوشته شده است که او همچنین به همراه Gauravv K Chawla کارگردانی کرده است. مونیشا آدوانی، مادو بوجوانی و نیکخیل آدوانی از Emmay Entertainment آن را تهیه کرده اند.

ادوانی گفت که از شراکت با پرایم ویدیو پس از درام پزشکی سال 2021 او “خاطرات Mumbai 26/11” هیجان زده است. “این سریال اعماق احساسات انسانی را بررسی می‌کند و پیچیدگی روابط را به نمایش می‌گذارد. با هر پیچ و تاب، بینندگان را مجذوب می‌کند و مشتاق چیزهای بیشتری می‌کند. کار کردن با گروه بازیگران، به ویژه شرنیک آرورا، که من هستم، فوق‌العاده بود. مطمئناً به عنوان یک بسته غافلگیرکننده ظاهر خواهد شد.” در «آدورا» راهول دیو، زوآ مورانی، ریجول ری، ساهیل سالاتیا، آرو کریشانش ورا، کی سی شانکار و جیمینی پاتاک نیز ایفای نقش می‌کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع