آمازون پس از تایید FTC، One Medical را با قیمت 3.5 میلیارد دلار خریداری کرد. کاهش هزینه اشتراک را اعلام می کند

© تامسون رویترز 2023


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

این مقام FTC روز سه‌شنبه گفت که آژانس مراقب هرگونه آسیب احتمالی به رقابت ناشی از پیوند و نحوه استفاده از داده‌های مصرف‌کننده است. آژانس‌های ضد انحصار می‌توانند پس از تکمیل ادغام، شکایت‌هایی را برای خنثی کردن آن ارسال کنند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

این خرید که در جولای گذشته اعلام شد، برای اولین بار به خرده فروش آنلاین یک پیشنهاد سلامت مجازی و همچنین دفاتر خدمات پزشکی حضوری ارائه می کند.

در بیانیه ای، اندی جاسی، مدیر اجرایی آمازون گفت که این معامله به این شرکت کمک می کند تا مراقبت از بیماران را بهبود بخشد، سرعت بخشد و شخصی سازی کند. او گفت: “اگر 10 سال بعد سریع جلو بروید، مردم باور نمی کنند که مراقبت های اولیه چگونه انجام شده است.”

FTC همچنین در حال بررسی طرح آمازون برای خرید iRobot، سازنده خلاء مستقل Roomba، به مبلغ 1.7 میلیارد دلار (تقریباً 14100 روپیه) است.

آمازون اعلام کرد پس از بستن قرارداد هیچ برنامه ای برای تعلیق شرکت One Medical ندارد. این خرده فروش گفت که امیر دان روبین، مدیر اجرایی One Medical، در شرکت باقی خواهد ماند و به نیل لیندسی، معاون ارشد خدمات سلامت آمازون گزارش می دهد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که عضویت One Medical را به 144 دلار (تقریبا 11900 روپیه) از 199 دلار (تقریبا 16500 روپیه) در سال اول به مشتریان جدید، صرف نظر از اینکه آیا آنها مشترک برنامه وفاداری پرایم آمازون هستند، تخفیف می دهد. آمازون گفت، عضویت دسترسی به خدمات مراقبت مجازی وان مدیکال، ارجاع و ناوبری بیمه را پوشش می دهد.

سهام آمازون در معاملات صبح 2 درصد افزایش یافت.

One Medical در پایان سال گذشته 836000 عضو داشت و در سال 2022 درآمد خالص یک میلیارد دلار (تقریباً 8300 کرور) بود. در گزارش سالانه خود گفت که این شرکت در 27 بازار در سراسر ایالات متحده، از سن دیگو تا کیپ کاد، حضور فیزیکی داشت.

Amazon.com روز چهارشنبه گفت که تصاحب 3.5 میلیارد دلاری (تقریبا 29000 کرور روپیه) ارائه دهنده مراقبت های اولیه One Medical را تکمیل کرده است، یک روز پس از آن که یکی از مقامات کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) اعلام کرد که آژانس این قرارداد را به چالش نمی کشد.

این منعکس کننده جاه طلبی دیرینه آمازون برای ساده سازی تا حد زیادی نحوه هدایت مصرف کنندگان در مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده است، هدف والایی که حتی با وجود راه اندازی یک داروخانه مجازی و برنامه های دیگر توسط این شرکت هنوز محقق نشده است.