آموزش طراحی سایت فروشگاهی ️ ساخت فروشگاه اینترنتی از صفر تا صد | آموزشگاه کاسپین تبریز

در قسمت دوم ما می ریم سراغ نصب قالب دانلودی که لینکش در همین قسمت موجود هست. همچنین اقدام به ساخت دیتابیس برای فروشگاه اینترنتیمون می کنیم و با استفاده از PHP به اون متصل می شیم. در این دوره ویدیویی فوق العاده شما زبان برنامه نویسی PHP را با ساختن یک فروشگاه اینترنتی کامل و آن هم رایگان یاد می گیرید. دوست عزیز هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسته به نیاز و اپشن هایی که شما احتیاج دارید تعیین میشه.

اضافه کردن محصولات به سایت فروشگاهی

از رنگ هایی در وب سایت تان استفاده کنید که اصول دسترسی را رعایت می کنند. فعال کردن قابلیت زوم یا عکس 360 درجه روی تصاویرتان را در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند زوم کنند و جزئیات دقیق را ببینند. برای سرعت هم در صورتی که هاست مناسبی مانند هاست های شرکت نت افراز داشته باشید عالی است. اگر البته بخواهید سرعت بهتر شود ، می توانید از افزونه راکت هم استفاده نمایید. هاست با قیمت خوب و کیفیت خوب را می توانید از نت افراز استفاده نمایید تا مشکلات بعدی نداشته باشید. در حال تهیه ادامه آموزش هستیم ، اما برای مشاهده درگاه بانک ، آموزش زیر را مشاهده نمایید.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی ️ ساخت فروشگاه اینترنتی از صفر تا صد | آموزشگاه کاسپین تبریز

البته من توی جلسه ی آخر شما رو از این بابت راهنمایی مبسوط می کنم. با این حال بازم اگر مشکلی داشتین می تونید روی کمک من حساب کنید. بله دیتابیس هم داره و ما اطلاعات محصولات رو داخل دیتابیس ذخیره می کنیم. ببنید من این آموزش هارو رو در سایت قبلی خودم ارائه داده بودم.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌‌ای و پرفروش بسازیم؟

چون قرار است بعد از یک ساعت صاحب یک فروشگاه اینترنتی‌ مانند دست به رنگ و راژیا موبایل باشید. البته نمونه‌های دیگری هم وجود دارد؛ که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را ببینید. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز وردپرس، داشتن افزونه‌های بسیار زیاد است.

چون این دوره به صورت پروژه محور می باشد قطعا یادگیری آن آسان و لذت بخش خواهد بود. آموزش پروژه محور PHP و از آن بهتر آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP بسیار کار شما را در یادگیری راحت و فعل یادگیری را برای شما بسیار لذت بخش خواهد کرد. اگر قصد ساخت وبسایت فروشگاهی جذاب‌، و در عین حال به صرفه را دارید، فروشگاه‌ساز انتخاب هوشمندی است. فروشگاه‌ساز ایران ­هاست، منحصرا برای صنعت فروشگاهی طراحی شده و اهمیتی ندارد قرار است شما چه محصولاتی را به فروش برسانید.

  • پیکربندی واحد پولیپس از قسمت “همگانی” وارد قسمت “محصولات” شوید تا تنظیمات این بخش را به درستی متوجه شوید؛ پس از این که وارد این بخش شدید، باید صفحه فروشگاه وب‌سایت را معرفی در قسمت برگه فروشگاه معرفی کنید.
  • نحوۀ اتصال دامنه به هاست در سی‌پنل، با نحوۀ اتصال در دایرکت ادمین تفاوت دارد.
  • وب‌سایت فروشگاهی خانومی، اولین وب‌سایتی بود که به صورت تخصصی در زمینه محصولات آرایشی، فعالیت خود را شروع کرد.
  • دو پارامتر مهم که می‌توانند به برگ برندۀ شما بدل شوند، عکس‌های باکیفیت و توضیحات محصول کامل هستند.
  • چرا که هاست یا میزبان شما، ستون فقرات فروشگاه اینترنتی شماست.
  • هرچند این کار را در زمان تست هم می‌توانید انجام دهید، اما ما فرض می‌کنیم که فعالیت جدی شما، بعد از فعالسازی سایت‌تان شروع می‌شود.