آواتار: راه آب اکنون با جمع آوری بیش از 1.5 میلیارد دلار در کمتر از یک ماه بزرگترین فیلم سال 2022 است.

در جاهای دیگر، کامرون جزئیات جزئی داستان آواتار 3 را کنایه زده است و ادعا می کند که آنچه را که او «مردم خاکستر» می نامد، معرفی می کند که فرهنگ آتش را نشان می دهد. او به نشریه فرانسوی 20 Minutes (از طریق GamesRadar) گفت: «من می‌خواهم ناوی‌ها را از زاویه‌ای دیگر نشان دهم، زیرا تاکنون فقط جنبه‌های خوب آنها را نشان داده‌ام. «در فیلم‌های اولیه، نمونه‌های انسانی بسیار منفی و نمونه‌های ناوی بسیار مثبت وجود دارد. در Avatar 3 برعکس عمل خواهیم کرد. همچنین در ادامه داستان شخصیت‌های اصلی، جهان‌های جدیدی را کشف خواهیم کرد.» گزارش‌های مربوط به ماه گذشته همچنین نشان داد که کارگردان فیلم‌هایی را برای آواتار 3 و آواتار 4 گرفته است تا از “اثر چیزهای عجیب” جلوگیری کند – اجتناب از علائم پیری در بازیگران کودک.

Avatar: The Way of Water اکنون در سینماهای سراسر جهان در حال نمایش است. در هند، آواتار 2 به زبان‌های انگلیسی، هندی، کانادایی، مالایالام، تامیل و تلوگو در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

طبق ضرب الاجل، چین جایگاه خود را به عنوان بازار برتر در بازار غیرآمریکایی حفظ کرده و 168.6 میلیون دلار (حدود 1392 کرور) جمع آوری کرده است. اجرای این فیلم در کشور با توجه به ممنوعیت بدنام چندین نمایش تئاتر هالیوود در این منطقه، یک تقویت عظیم است. درست پس از چین، فرانسه قرار دارد که 96.1 میلیون دلار (حدود 793 کرور) جذب کرده است که از مجموع 78.2 میلیون دلاری کره (حدود 645 کرور) این هفته پیشی گرفته است. این دو منطقه از زمان عرضه از نظر فروش بلیت دست به دست هم داده اند، اگرچه اکنون این شکاف به نفع فرانسه بیشتر شده است. آلمان با 76.5 میلیون دلار (حدود 631 کرور) با کمی کمتر از کره ها در رتبه چهارم قرار دارد، در حالی که هند از 5 مسابقه برتر خارج شده است. بریتانیا با درآمد 60.9 میلیون دلاری (حدود 503 کرور) این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

آواتار: راه آب اکنون بزرگترین فیلم سال است. پس از گذشت تنها 21 روز از اکران خود در سینما، دنباله آواتار مورد انتظار جیمز کامرون اکنون 1.516 میلیارد دلار (حدود 12505 کرور) در باکس آفیس جهانی جمع آوری کرده است و از Top Gun: Maverick برای رتبه اول سال 2022 پیشی گرفته است. ماجرای اکشن به رهبری تام کروز 1.4 میلیارد دلار (حدود 11548 کرور) است. طبق آخرین اعداد، آواتار 2 1.05 میلیارد دلار (حدود 8666 کرور روپیه) از بازارهای خارج از ایالات متحده جمع آوری کرده است که به تقویت مسیر خود به عنوان شماره کمک کرد. 10 فیلم پرفروش تاریخ این فیلم تا روز پنجشنبه 464 میلیون دلار (حدود 3830 کرور) در ایالات متحده و کانادا به دست آورده است.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

Avatar: The Way of Water از زمان انتشار خود به فراتر از انتظارات ادامه داده است، حتی تبدیل به سریع‌ترین عضو برای پیوستن به کلوپ میلیارد دلاری در سال جاری – در 14 روز شده است. از سوی دیگر، رقابت آن، Top Gun: Maverick، پس از 31 روز از اولین نمایشش در سینما، از آن نقطه عطف عبور کرد. سومین بازی Jurassic World Dominion به رهبری کریس پرت است که در مدت سه ماه 1.003 میلیارد دلار (حدود 8280 کرور روپیه) به دست آورد. در حالی که دستاوردی در چنین مقیاسی عموماً چشمگیر در نظر گرفته می‌شود، آواتار 2 هنوز باید چیزی در حدود 2 میلیارد دلار (حدود 16511 کرور) به دست آورد تا به نتیجه برسد. کامرون کارگردان پیشتر گفته بود که این دنباله باید به «سومین یا چهارمین فیلم پرفروش تاریخ» تبدیل شود که به این هدف می رسد. با توجه به اینکه تا زمانی که Ant-Man and the Wasp: Quantumania – فیلم بعدی مارول – در ماه فوریه اکران شود، هیچ رقابت مهمی در هالیوود ندارد، این نقطه عطف هنوز در دسترس است.