آیا اپل دارای شکاک رمزآلود وایت پیپر بیت کوین را در مدل های مک بوک دارای MacOS Mojave و بالاتر منتشر می کند؟

بایو، که چندین پروژه هنری و فناوری ایجاد کرده است، در تلاش بود چاپگر خود را تعمیر کند و به صورت بی سیم یک سند را اسکن کند که متوجه چیزی به نام “اسکنر مجازی II” در بخش اعلان دستگاه متصل در مک بوک خود شد.

بر کسی پوشیده نیست که اپل سعی کرده در مورد نظرات خود در مورد ارزهای دیجیتال بی طرف بماند و هویت برند خود را تا کنون از هرگونه ارتباط با ارزهای دیجیتال جدا نگه داشته است. با این حال، یافته‌های اخیر توسط فن‌آور آمریکایی، اندی بایو، رشته‌ای از رابطه بین اپل و اولین و گران‌ترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت‌کوین را کشف کرده است. محصولات اپل مرتبط با بیت کوین، مدل های مک بوکی هستند که از سیستم عامل موهاوی 2018 و بالاتر استفاده می کنند.

را #بیت کوین به نظر می رسد کاغذ سفید در هر رایانه Apple Mac دارای macOS Catalina یا جدیدتر پنهان است.

اپل هنوز در مورد این توسعه اظهار نظر نکرده است.

پاپ آپ مشکوک، به طور پیش‌فرض، عکسی را نشان می‌دهد که وقتی به عنوان یک نوع رسانه «سند» باز می‌شود، کاغذ سفید بیت‌کوین را نشان می‌دهد که توسط سازنده ناشناس آن ساتوشی ناکاموتو در 31 اکتبر 2008 منتشر شده بود.

ویدئوهایی از دیگرانی که تلاش می‌کنند این پوشه Virtual Scanner II را پیدا کنند که به صفحه سفید BTC منتهی می‌شود، در توییتر ظاهر شده است.





منبع

این اولین بار نیست که این وایت پیپر بیت کوین توسط کاربران MacOS کشف می شود. به عنوان مثال، در نوامبر 2020، طراح جاشوا دیکنز نیز کاغذ سفید را پیدا کرده بود.

/سیستم/کتابخانه/تصویر
Capture/Devices/VirtualScanner.app/Contents/Resources/simpledoc.pdf pic.twitter.com/q3imnsBcOt

— مستندسازی ₿itcoin :page_facing_up: (@DocumentingBTC) 5 آوریل 2023

در حال حاضر، دلیل این پیوند بیت کوین-مک بوک نامشخص است.