آیفون 14، آیفون 14 پلاس به زودی با رنگ زرد جدید معرفی خواهند شد

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

همانطور که می دانیم، آیفون 14 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED است، در حالی که آیفون 14 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED است. آنها از Apple A15 Bionic SoC پشتیبانی می کنند و در سه گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت ارائه می شوند.

قیمت آیفون 14 در هند از روپیه شروع می شود. قیمت 79900 و آیفون 14 پلاس از روپیه شروع می شود. 89900.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دارای دوربین دوگانه پشتی هستند که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با لنز دیافراگم f/1.5 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با لنز f/2.4 با لنز 120 درجه میدان دید برای عکس های سلفی، دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو دارند. علاوه بر این، آنها دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
هر دو مدل آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در حال حاضر در رنگ های آبی، نیمه شب، بنفش، نور ستاره و قرمز موجود هستند.

در مارس سال گذشته، حدود شش ماه پس از عرضه اولیه، اپل سایه های سبز را برای سری آیفون 13 ارائه کرد. به همین ترتیب، در آوریل 2021، آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ بنفش در دسترس قرار گرفتند. اگر رویه‌های گذشته نشانه‌ای باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل رنگ جدیدی را به سری آیفون 14 و آیفون 14 پلاس خود معرفی کند.

قیمت و مشخصات آیفون 14، آیفون 14 پلاس

طبق پست اخیر Weibo که توسط وبلاگ ژاپنی MacOtakara به اشتراک گذاشته شده است، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در بهار امسال با رنگ زرد جدید در دسترس خواهند بود. در تایید این شایعه، یک گزارش MacRumors به ​​نقل از منابع، ادعا می کند که تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه ریزی برای یک جلسه توجیهی محصول در هفته آینده است. انتظار می‌رود این شرکت در طول این رویداد از مدل‌های آیفون با ظاهری جدید رونمایی کند.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس مجهز به تراشه‌های اپل A15 Bionic در رویداد «فار اوت» این شرکت در سپتامبر سال گذشته به طور رسمی معرفی شدند. اکنون، یک نشت جدید حاکی از آن است که غول کوپرتینویی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های خود با رنگ زرد جدید است. طبق گزارش‌ها، تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه‌ریزی برای یک جلسه توجیهی محصول در هفته آینده است و گمان می‌رود که در طول این رویداد یک گزینه رنگ جدید آیفون را معرفی کند. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در حال حاضر در رنگ های آبی، نیمه شب، بنفش، نور ستاره و قرمز در دسترس هستند.