آیفون 15، آیفون 15 پلاس به برآمدگی دوربین بازطراحی شده ورزشی اشاره دارد: گزارش

پیش از این گزارش شده بود که اپل می تواند تا 2500 روشنایی در آیفون 15 اولترا استفاده کند. ظاهراً مدل Ultra در سری آیفون 15 جایگزین مدل برتر Pro Max خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

انتظار می رود سری آیفون 15 در برخی مواقع امسال عرضه شود. طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی چند تغییر طراحی زیبایی در سری آیفون های آینده است. انتظار می‌رود که سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار با رقیب اصلی سری گلکسی S23 سامسونگ که قبلاً معرفی شده است، رقابت کند. اگرچه حداقل شش ماه دیگر تا معرفی این خبر باقی مانده است، اما جدیدترین شایعه در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نشان می دهد که این گوشی ها می توانند دارای پشت گرد و طراحی بازطراحی شده دوربین باشند.

به گفته متخصص ShrimpApplePro (@VNchocoTaco)، اظهار نظر در Apple Hub توییت ویژگی‌های جالب خط تولید آینده، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس می‌توانند دارای یک برآمدگی دوربین بازطراحی شده در پشت باشند. اطلاعات بیشتری در مورد تنظیمات دوربین فاش نکرده است.

از نظر اپتیکی، انتظار می‌رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی عریض باشند، در حالی که از تراشه A16 با 6 گیگابایت رم و پورت USB Type-C بهره می‌برند که از سرعت برق مشابه آیفون 14 پشتیبانی می‌کنند. مدل ها.

در همین حال، مشاور همچنین پیشنهاد می‌کند که آیفون 15 پرو می‌تواند نمایشگری 6.1 اینچی، مشابه آیفون 15 از نظر اندازه دریافت کند. انتظار می رود آیفون 15 پرو مکس رده بالا از نظر اندازه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی مانند آیفون 15 پلاس باشد.

از سوی دیگر، توییت Apple Hub، برخی از مشخصات کلیدی را که می‌توان در خط تولید آیفون 15 انتظار داشت، پیشنهاد کرد. مشخصات ذکر شده در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس وانیلی شامل این است که این تلفن های هوشمند به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.1 و 6.7 اینچی هستند. همچنین انتظار می‌رود نمایشگرها دارای طراحی جزیره‌ای پویا جدید با شیشه 2.5 بعدی باشند.