اتحادیه اروپا قانون مقاومت سایبری را با هدف دستگاه های هوشمند خطرناک در 13 سپتامبر اعلام می کند

طبق گزارش ها، اتحادیه اروپا در حال آماده شدن برای اعلام یک پیشنهاد جدید است که هدف آن دستگاه های هوشمند با خطرات امنیت سایبری است تا هزینه حوادث سایبری در اتحادیه اروپا کاهش یابد. سازندگان دستگاه‌های هوشمندی که به اینترنت متصل هستند باید از ایمن بودن دستگاه‌هایشان اطمینان حاصل کنند، در غیر این صورت خطر ممنوعیت محصولاتشان و جریمه‌هایی تا سقف 15 میلیون یورو (تقریباً 120 کرور) یا تا 2.5 درصد از کل جهانی آنها وجود دارد. حجم معاملات.

این پیشنهاد همچنین توصیه می‌کند که شرکت‌هایی که از قوانین پیشنهادی پیروی نمی‌کنند تا 15 میلیون یورو (تقریبا 120 کرور) یا تا 2.5 درصد از کل گردش مالی جهانی خود، هر مقدار که بیشتر باشد، جریمه شوند. بر اساس این گزارش، این جریمه ممکن است برای تخلفات کوچکتر کاهش یابد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Nothing Phone 1، Google Pixel 6a Flipkart Big Billion Days 2022 قیمت های فروش اعلام شد: پیشنهادات، مشخصات

پوما اولین تجربه متاورس خود را با NFT های قابل بازخرید به عنوان کفش ورزشی واقعی راه اندازی کرد





منبع

به طور مشابه، قانون تاب آوری سایبری پیشنهادی همچنین به مقامات نظارت ملی اجازه می دهد تا محصولی را از بازار اروپا با دستور خروج یا فراخوان در صورت عدم مطابقت با قوانین محدود کنند. بر اساس این گزارش، قانون پیشنهادی در نهایت می تواند به قانون تبدیل شود که کشورهای اتحادیه اروپا نظرات خود را ارائه دهند.


بر اساس این گزارش، پیشنهاد اتحادیه اروپا از سازندگان دستگاه‌های هوشمند انتظار دارد که خطرات امنیت سایبری محصولات خود را ارزیابی کرده و از رفع ایرادات و مشکلات اطمینان حاصل کنند و آژانس امنیت سایبری اتحادیه اروپا (ENISA) را از حوادث مرتبط با امنیت سایبری ظرف 24 ساعت مطلع کنند.

بر اساس گزارش رویترز، در 13 سپتامبر، اجرایی اتحادیه اروپا قانون مقاومت سایبری را اعلام خواهد کرد، پیشنهادی که در نهایت می تواند به قانون تبدیل شود. مقررات پیشنهادی دستگاه‌های متصل به اینترنت مانند تلویزیون‌های هوشمند، یخچال‌ها و بلندگوهای هوشمند را پوشش می‌دهد و قوانین سختگیرانه‌ای را پیشنهاد می‌کند که تولیدکنندگان را ملزم می‌کند تا امنیت خود را تقویت کنند.