ادغام NFC جدید اپل واچ برای باندها می تواند فوراً با طرح های رنگی مطابقت داشته باشد، برنامه ها را باز کنید: گزارش

همچنین گزارش شده است که سیستم تطبیق NFC از استفاده از باندهای غیرمجاز شخص ثالث جلوگیری می کند و اکوسیستم را ایمن تر می کند و خطر آسیب ناخواسته به دستگاه پوشیدنی را کاهش می دهد. به محض تشخیص باند غیرمجاز، سیستم ممکن است به کاربر در مورد چنین نقضی هشدار دهد و همچنین برخی از ویژگی‌های دستگاه را تا زمانی که باند غیرمجاز قطع نشود، غیرفعال کند.

طبق گزارشی که توسط PatentlyApple منتشر شده است، اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده به طور رسمی حق اختراعی را به اپل اعطا کرده است که به شرکت اجازه می دهد ماژول NFC را به باند اپل واچ اضافه کند. سپس این ماژول می تواند با یک ماژول NFC جدید در بدنه Apple Watch جفت یا تعامل داشته باشد و طرح رنگ رابط کاربری را با رنگ بندی نوارها مطابقت دهد. این ارتباط همچنین می تواند فوراً برنامه های خاصی مانند برنامه های مخصوص ورزش را راه اندازی کند. همچنین گزارش شده است که این پتنت ادغام حسگرهای سلامت در خود باند را پوشش می دهد.

سیستم تطبیق ظاهراً به اپل واچ اجازه می‌دهد تا فوراً ویژگی‌ها، طرح‌های رنگی و همچنین برنامه‌های خاص مربوط به باند را باز کند. به عنوان مثال، هنگامی که یک گروه شنا با هم ست می شود، اپل واچ می تواند به طور خودکار ویژگی های محافظت از آب را روشن کند.

مهمتر از همه، گزارش شده است که پتنت یک سیستم شناسایی باند را نیز پوشش می دهد که امکان شناسایی منحصر به فرد یک باند همراه با بدنه اصلی ساعت اپل را فراهم می کند. این سیستم ممکن است از اجزای NFC استفاده کند که به اپل واچ اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال منبع تغذیه به باند، اطلاعات یک باند را شناسایی و دریافت کند.

در گذشته اخیر دیده شده است که اپل در حال گسترش تحقیق و توسعه بر روی اپل واچ خود بوده است. غول فناوری مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، حق اختراعی را برای فناوری به دست آورده بود که می تواند راه را برای یک گروه ساعت اپل که رنگ را تغییر می دهد، باز کند. اکنون، طبق گزارش‌ها، این شرکت از سوی اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، حق اختراع یک بند ساعت اپل را که حاوی یک ماژول ارتباطات میدان نزدیک (NFC) است، دریافت کرده است. سیستم Apple Watch و Band با ماژول‌های NFC جفت‌شده می‌تواند فوراً رنگ‌های باند را با واچ UI، برنامه‌های باز و موارد دیگر مطابقت دهد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که اپل به طور سنتی در حال ثبت اختراع فناوری‌های بالقوه بوده است، اما همه آن‌ها راه خود را به مشتریان باز نکرده‌اند. بنابراین، باید دید که آیا فناوری یکپارچه سازی NFC گزارش شده برای اپل واچ ها و باندها در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد یا خیر.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع