ارزش BAYC NFT جاستین بیبر به ارزش 1.3 میلیون دلار اکنون به زیر 60000 دلار رسیده است: جزئیات

قیمت کف (پایین‌ترین قیمت یک NFT از مجموعه) NFT‌های BAYC کمتر از ETH 30 (تقریباً 48 لک) است.

قیمت BAYC NFT #3001 که بیش از یک میلیون دلار برای خواننده «هلو» هزینه داشت، اکنون به قیمت 59090 دلار (تقریباً 48 میلیون روپیه) است.

به دلیل افزایش متوالی نرخ بهره در ایالات متحده و همچنین عدم قطعیت منظم که بر بخش جهانی وب 3 سایه انداخته است، سرمایه گذاران به میزان زیادی از آن خارج شدند و تأثیر منفی بر بخش دارایی های دیجیتال گذاشت.

قیمت اصلی این قطعه در زمان فروش حدود 270908 دلار (تقریباً 2 کرور روپیه) بود، اما طبق گزارش Bitcoin.com، خواننده کانادایی آن را با قیمت 300 درصد بالاتر خریداری کرد و ترولرها را در آن زمان دعوت کرد تا به او حمله کنند.

قیمت NFT های BAYC در حدود آوریل شروع به نوسان کرد، زمانی که بازار کلی ارزهای دیجیتال نیز در بحبوحه تورم پس از کووید-19 در ایالات متحده شروع به کاهش کرد.

این توسعه به شدت در توییتر به عنوان هشداری به سرمایه گذاران بالقوه NFT صحبت شده است.





منبع

جاستین بیبر، خواننده پاپ، که از کاوش در بخش دارایی های دیجیتال تردیدی نداشته است، گزارش شده است که در معرض خطرات مالی قرار گرفته است که شکاکان رمزارز مدام به دیگران هشدار می دهند. یک NFT که سال گذشته توسط بیبر به قیمت عجیب 1.3 میلیون دلار (تقریباً 10 کرور) خریداری شد، اکنون به قیمتی کمتر از نیمی از ارزش اصلی خود سقوط کرده است. این تغییر شدید در ارزش‌های کلکسیونی دیجیتال را می‌توان ناشی از نوسانات مداوم بازار که بر کل بخش تأثیر می‌گذارد مقصر دانست.

امروز ارزش آن 59090 دلار است. pic.twitter.com/SEtUy4TasA

– بگو پنیر! :lips::cheese_wedge: (@SaycheeseDGTL) 3 جولای 2023

بیبر BAYC NFT #3001، که میمونی قهوه‌ای اشک‌آلود را نشان می‌دهد که در پس‌زمینه آبی پانک جدید در یک تی‌شرت ساده و مشکی ایستاده است، توسط خواننده با قیمتی بالاتر از قیمت ذکر شده خریداری شد.

جاستین بیبر این Bored Ape NFT را در ژانویه 2022 به قیمت 1.31 میلیون دلار خریداری کرد.