از فناوری برای تسریع واکنش به خشونت مدرسه استفاده کنید: RPT

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

بر اساس تحقیقات پارکس، حدود نیمی از صاحبان امنیت می گویند که سیستم امنیتی آنها هشدارهای نادرست زیادی را ایجاد می کند. علاوه بر این، 62 درصد از صاحبان امنیت خانه گزارش کرده اند که در 12 ماه گذشته یک زنگ هشدار نادرست را تجربه کرده اند، و نزدیک به 10 درصد گزارش کرده اند که در سال گذشته بیش از پنج هشدار اشتباه را تجربه کرده اند.

در این گزارش به سیستم‌های واکنش اضطراری شخصی نیز اشاره شده است. این توضیح داد که دستگاه‌های PERS به کارکنان مدرسه امکان می‌دهند به سادگی دکمه‌ای را فشار دهند تا در صورت نیاز با اولین پاسخ دهندگان تماس بگیرند. بر اساس این گزارش، این فناوری می تواند زمان پاسخگویی را که یکی از مهم ترین مشکلات تهدیدهای فعال در دانشگاه هاست، بهبود و ساده کند.

او ادامه داد: «واقعیت این است که اگر کسی بخواهد آسیبی وارد کند، احتمالاً وارد مدرسه می‌شود.

یکی از مزایای دستگاه های ذکر شده در این گزارش، ارزان بودن آنهاست و به همین دلیل در مدارس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، چالش این فناوری و سیستم های امنیتی، به طور کلی، هشدارهای کاذب است.

دات بلک ول، ناظر مدارس دولتی واسار در واسار، میش، معتقد است که فناوری امنیتی مدرسه زمانی که به کارکنان برای نظارت یا مدیریت آن متکی است، در رسیدگی به مشکلات خشونت کمتر موثر است.

گزارش پارکس پیش‌بینی کرد که زمان نشان خواهد داد که این فناوری‌های جدید چگونه عمل می‌کنند. فناوری امنیت مدارس سودمند است، اما در حال حاضر، معیارهای بیشتری برای ارزیابی فناوری مورد استفاده برای ایمنی مدرسه مورد نیاز است. وی خاطرنشان کرد که فناوری نمی تواند دفاع بی عیب و نقص را در برابر نقض ها و تهدیدات امنیتی تضمین کند. با این حال، می‌تواند به کاهش احتمال وقوع یک موقعیت خطرناک و ایجاد کارایی در واکنش اضطراری کمک کند.

مدارس سیل پول را برای محصولات امنیتی خرج می کنند. با این حال، با توجه به گزارش جدیدی از Parks Associates، فکر کافی در مورد چگونگی استفاده از محصولات برای پاسخ بهتر به خشونت در مدارس نشده است.

هاتون افزود: “Mutualink محصولات امنیتی روزمره را به محصولات پاسخگویی موثر تبدیل می کند.”

فن آوری ها باید با هم کار کنند

پارکس گفت: “چگونه خشونت در مدرسه را متوقف کنیم یک سوال میلیون دلاری است.” نمی‌دانم هنوز پاسخی داریم یا نه. اما ما می‌توانیم بهترین پاسخ را به هر تهدیدی در مدرسه داشته باشیم تا از کودکان آنجا محافظت کنیم.»



منبع

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

بلک ول به TechNewsWorld گفت: «فناوری ZeroEyes اولین محصولی است که ناحیه مدرسه ما کشف کرد که روشی نوآورانه برای نظارت بر حرکات در ساختمان و پارکینگ‌های ما ارائه می‌دهد که می‌تواند لحظات ارزشمندی را برای نجات جان ما فراهم کند.

دکمه پانیک را فشار دهید

پارکس به TechNewsWorld گفت: «فناوری‌های پیشرفته به سرعت اطلاعات بیشتری را در مورد آنچه در محیط می‌گذرد بدون وابستگی به انسان برای انتقال آن اطلاعات به اولین پاسخ دهندگان می‌دهد.

فناوری دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده است، دستگاه های پانیک است که امکان گزارش موارد اضطراری را بدون توضیح فراهم می کند. در برخی موارد، فناوری کارآمدتر و مؤثرتر از انسان است.

با این حال، پارکس معتقد بود که اتوماسیون نباید جایگزینی برای مداخله انسان باشد. او گفت: «تکنولوژی و اتوماسیون باید نه برای جایگزینی انسان، بلکه برای ارائه اطلاعات بهتر به انسان استفاده شود تا انسان بتواند بهتر پاسخ دهد.»

تکنولوژی ZeroEyes

هنگامی که محصولات امنیتی طراحی شده برای جلوگیری از ورود مزاحمان به مدرسه این کار را انجام نمی دهند، Mutualink می تواند فوراً اطلاعات آن محصولات را با پلیس به اشتراک بگذارد.

هاتن توضیح داد: «وقتی دکمه وحشت را فشار می‌دهید، در عرض حدود چهار ثانیه، پلان مدرسه با فیدهای دوربین برای پلیس ارسال می‌شود.