استیبل کوین ها ممکن است به عنوان اوراق قرضه وثیقه در نیویورک پذیرفته شوند. رشد رمزارز در ایالات متحده ثابت است

در میان آخرین تحولات گزارش شده از منطقه، سنای نیویورک همچنین در حال بررسی پیشنهادی است که به ساکنان اجازه می دهد هزینه ها، مالیات، جریمه ها و جریمه های مدنی را در قالب ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتر، لایت کوین و بیت کوین کش بپردازند.


Google I/O 2023 شاهد بودیم که گوگل به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

«استیبل کوین‌های دارای وثیقه فیات را به عنوان نوعی وثیقه مجاز می‌کند. به کمیسیون مالیات و امور مالی دستور می دهد تا قوانین و مقرراتی را برای شناسایی اشکال استیبل کوین با وثیقه قابل قبول برای ارسال وثیقه به منظور ایجاد سیستمی برای مدیریت پذیرش، ثبت و پردازش استیبل کوین ها به عنوان ابزاری برای تضمین وثیقه، منتشر کند. گفت.

ایالت نیویورک آمریکا در حال بررسی استیبل کوین ها در سیستم مالی داخلی خود است. رگولاتورهای ایالتی پیشنهادی را ارائه کرده اند که به ساکنان اجازه می دهد تا اوراق وثیقه را در قالب استیبل کوین پرداخت و تسویه کنند. این حرکت مطابق با برنامه های نیویورک برای آزمایش محتاطانه دارایی های دیجیتال مجازی پیشنهاد شده است. با این حال، ممکن است چند ماه طول بکشد تا سرنوشت این پیشنهاد توسط مقامات دولتی مشخص شود.

نیویورک با قابل قبول کردن پرداخت های جسورانه وثیقه به عنوان استیبل کوین، می تواند تمام اطلاعات حساس را به طور دائم و بدون تغییر در شبکه بلاک چین انتخابی ثبت کند. این امر همچنین باعث کاهش شست و شوی پول نقد در داخل سیستم زندان می شود، جایی که احتمال سرقت یا سوء استفاده از آن بیشتر است.

استیبل کوین ها یک دسته مجزا از اکوسیستم کریپتو را تشکیل می دهند. استیبل کوین‌ها که به دارایی‌هایی مانند طلا یا ارزهای فیات متصل هستند، نسبتاً بهتر از سایر آلت‌کوین‌ها در بازار بی‌ثباتی کریپتو هستند.

در حال حاضر، مقامات نیویورک فاش نکرده اند که قصد دارند کدام استیبل کوین ها را با سیستم های وثیقه خود ادغام کنند.

این ایالت که همچنین به عنوان قطبی برای فعالیت‌های استخراج رمزنگاری پدیدار شده است، همچنین شاهد مخالفت‌های داخلی علیه اجازه دادن به ماینرهای رمزنگاری برای افزایش فرآیندهای پرقدرت خود بوده است.

در آوریل سال گذشته، کوین توماس، سناتور نیویورک پیشنهاد کرد که کلاهبرداری‌های مرتبط با رمزنگاری را به دسته جرایم جنایی اضافه کنند.

در اکتبر 2019، کسب‌وکارهای نیویورک به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی با فرماندار کتی هوچول تماس گرفتند و خواستار ممنوعیت استخراج کریپتو شدند.

ایالت درباره راه هایی بحث کرده است که از طریق آن می تواند موارد استفاده از رمزنگاری را کشف کند و در عین حال در مورد میزان این آزمایش ها نیز تصمیم گیری کند.

Tether، USD Coin، Ripple و Binance USD از جمله استیبل کوین های محبوب هستند که همگی به دلار آمریکا متصل هستند و می توان آنها را در نظر گرفت.

در 10 مه، لایحه 7024 مجمع نیویورک به مجلس قانونگذاری ایالتی تمدید شد و به دنبال وضعیت پرداخت رسمی برای استیبل کوین ها برای پرداخت وثیقه در زندان های ایالتی بود.