اسنپ ​​چت برای وب با واکنش های چت، لنزهایی که برای کاربران در سراسر جهان عرضه می شوند: جزئیات

اسنپ ​​چت برای وب در حال حاضر برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه می شود. اسنپ ​​چت برای وب، که یک نسخه وب سرویس پیام رسانی است، در ماه جولای توسط این شرکت معرفی شد. در دسترس بودن گسترده برنامه پیام رسانی توسط اسنپ در جمع بندی ویژگی های جدید برای پاییز اعلام شد. اسنپ ​​چت برای وب شامل ویژگی‌های پیام‌رسانی مانند واکنش‌های چت و پاسخ به چت، همراه با لنز است. اسنپ ​​چت برای وب در ابتدا برای مشترکین پولی در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا عرضه شد. در همین حال، همه کاربران اسنپ چت در سراسر استرالیا و نیوزلند می توانند از ماه جولای از اسنپ چت برای وب استفاده کنند.

در خبرهای دیگر، ویژگی Snapchat Dual Camera اواخر ماه گذشته به عنوان روشی جدید به اسنپ چت‌ترها معرفی شد که به اسنپ‌چت‌ترها اجازه می‌دهد دو منظر را همزمان ثبت کنند. ویژگی جدید به شما امکان می دهد از هر دو دوربین جلو و پشت به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. به گفته این شرکت، دوربین اسنپ یکی از پرکاربردترین دوربین های جهان است. ویژگی Dual Camera با چهار طرح ارائه می شود و Snapchatters می تواند از ابزارهای خلاقانه مانند موسیقی، برچسب ها و لنزها برای تولید محتوا استفاده کند.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.



منبع

Snapchat برای وب دارای ویژگی هایی مانند Chat Reactions و Chat Reply به همراه لنزها است. نسخه وب به کاربران این امکان را می دهد که از طریق چت و تماس با استفاده از دسکتاپ خود به دوستان خود متصل شوند.

کاربران می توانند برای استفاده از Snapchat برای وب به Snapchat.com مراجعه کنند. آنها باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد برنامه شوند. کاربران می توانند از طریق تلفن همراه تماس برقرار کنند یا چت را از سر بگیرند.

اسنپ ​​اعلام کرده است که اسنپ چت را برای کاربران در سراسر جهان عرضه می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، این ویژگی ابتدا در ماه جولای عرضه شد و فقط برای مشترکین پولی در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا در دسترس بود. اسنپ ​​چت برای وب از ماه جولای برای همه کاربران در استرالیا و نیوزیلند در دسترس بود.