اسنپ ​​گفته است که توسعه دوربین پهپاد سلفی پرنده Pixy را متوقف می کند: گزارش


وال استریت ژورنال روز پنجشنبه به نقل از افراد آشنا گزارش داد که اسنپ، مادر اسنپ چت، توسعه آینده پهپاد سلفی پرنده پیکسی خود را متوقف خواهد کرد. طبق این گزارش، Pixy که قیمت آن 230 دلار (تقریباً 18.300 روپیه) است، در نسخه فعلی خود به فروش خواهد رسید.

این خبر تقریباً چهار ماه پس از آن منتشر شد که شرکت مستقر در سانتا مونیکا در کالیفرنیا دوربین جیبی Pixy را راه اندازی کرد که می تواند چند فوت بالاتر از کاربر خود برای گرفتن عکس و فیلم پرواز کند.

اسنپ ​​از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرد.

افزایش هزینه‌ها و سایر مشکلات اقتصادی شرکت‌ها را مجبور کرده است تا هزینه‌های بازاریابی خود را محدود کنند و به شرکت‌های آنلاین وابسته به تبلیغات مانند اسنپ، متای مادر فیسبوک، توییتر و پینترست آسیب وارد کند.

ماه گذشته، اسنپ در مورد “شرایط فوق العاده چالش برانگیز” به دلیل آشفتگی اقتصادی فعلی و افزایش رقابت پس از گزارش نتایج ناامیدکننده هشدار داده بود.

این شرکت که از تغییرات حریم خصوصی در آیفون اپل رنج می برد، همچنین اعلام کرده بود که به طور قابل توجهی سرعت استخدام را کاهش می دهد، در تجارت تبلیغاتی خود سرمایه گذاری می کند و منابع درآمد جدیدی را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای بستن کمربند پیدا می کند.

روز دوشنبه، اسنپ اعلام کرد که پس از راه اندازی این سرویس در ژوئن به عنوان منبع درآمد جدید، به 1 میلیون مشترک برای اشتراک پریمیوم اسنپ چت رسیده است.

شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله اسنپ، توییتر و متا پلتفرم‌ها، که همگی بیشترین درآمد را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می‌آورند، به دلیل تورم بالا که باعث می‌شود برندها در مخارج بازاریابی خود حاکم شوند، با بازار تبلیغات ضعیف مواجه هستند.

سهام اسنپ در ماه گذشته پس از درآمد ناامیدکننده سه ماهه دوم، 25 درصد کاهش یافت، زیرا از تقاضای تبلیغاتی ضعیف تر از آنچه وال استریت انتظار داشت رنج می برد. ایوان اشپیگل، مدیر اجرایی، گفت که این شرکت برای سرعت بخشیدن به رشد درآمد، تا حدی از طریق منابع جدید درآمد، تلاش خواهد کرد.

© تامسون رویترز 2022




منبع