اشتراک آبی توییتر در هند رونمایی شد. تمدید محدودیت کاراکتر در ایالات متحده: همه جزئیات


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

شایان ذکر است که توییت‌های طولانی‌تر را فقط مشترکین آبی توییتر می‌توانند به اشتراک بگذارند، اما همه کاربران می‌توانند آن‌ها را لایک کنند، بازتوییت کنند و نقل قول کنند یا به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این، مشترکین می توانند مانند یک توییت معمولی با حداکثر 4000 کاراکتر پاسخ و نقل قول بدهند.

توییتر اشتراک پولی Twitter Blue را در دسامبر گذشته مجدداً راه اندازی کرد و ویژگی های جدیدی را به کاربران در ایالات متحده ارائه کرد. پس از افزودن قابلیت اشتراک‌گذاری یک ویدیوی 60 دقیقه‌ای، اکنون این اپلیکیشن محدودیت کاراکتر توییت‌ها را از 280 به 4000 افزایش داده است. سایت میکرو وبلاگ نویسی دارد اعلام کرد که مشترکین آبی توییتر در ایالات متحده اکنون می توانند توییت های طولانی تر با حداکثر 4000 کاراکتر ایجاد کنند. با این حال، تنها 280 کاراکتر در جدول زمانی به همراه یک اعلان «نمایش بیشتر» برای کلیک کردن و خواندن کل توییت نمایش داده می‌شود.

با آخرین عرضه Twitter Blue در هند، خدمات پریمیوم این شرکت اکنون در 15 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا، عربستان سعودی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، هند در دسترس است. ، اندونزی و برزیل.

با توجه به توییتر صفحه پشتیبانی، اشتراک Twitter Blue در هند اکنون از طریق iOS و Android و همچنین رابط وب در دسترس است. اشتراک ماهانه تلفن همراه با قیمتی معادل روپیه است. 900 برای iOS و Android، در حالی که قیمت آن Rs است. 650 از طریق وب سایت شرکت. همچنین یک اشتراک سالانه برای کاربران وب با قیمت روپیه وجود دارد. 6800 در سال (که تقریباً 566 روپیه در ماه است). مشترکین یک علامت تیک آبی تأیید شده در نمایه خود به همراه چند ویژگی دیگر که بسته به منطقه متفاوت است دریافت می کنند.

اشتراک توییتر آبی، ردیف پولی این شرکت از پلتفرم میکروبلاگینگ، در هند در iOS و اندروید ارائه می شود. در حالی که اشتراک ماهانه آبی توییتر از طریق رابط وب با قیمت روپیه است. 650، اشتراک iOS و Android قیمتی معادل روپیه دارد. 900، به لطف کمیسیون خرید درون برنامه ای گوگل و اپل. همچنین یک اشتراک سالانه با قیمت روپیه وجود دارد. 6800. پلتفرم رسانه اجتماعی همچنین محدودیت کاراکتر توییت‌ها را برای کاربران آبی توییتر در ایالات متحده از 280 به 4000 افزایش داده است. Twitter Blue اکنون در 15 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا، عربستان سعودی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، هند، اندونزی و برزیل در دسترس است.