افزایش فروش NFTهای Ordinals مبتنی بر بیت کوین؛ اتریوم رتبه برتر را به عنوان میزبان مجموعه دیجیتال حفظ می کند

بیت کوین یک بلاک چین اثبات کار (PoW) با انرژی فشرده، به طور ویژه از دسته Ordinals NFT ها پشتیبانی می کند. هنگامی که یک NFT بر روی یک واحد ساتوشی از بلاک چین بیت کوین درج می شود، به عنوان NFT معمولی طبقه بندی می شود. ساتوشی که نام آن از خالق ناشناس بیت کوین گرفته شده است، کوچکترین واحد بیت کوین است.

طبقه‌بندی Ordinals NFT‌ها دسته‌ای از NFT‌های رو به رشد است که پس از آن که آزمایشگاه‌های مادر BAYC Yuga Labs مجموعه Ordinals NFT خود را به نام TwelveFold در مارس امسال معرفی کرد، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گزارش Bitcoin.com با استناد به دیدگاه‌های CryptoSlam.IO می‌گوید NFT‌های تحت حمایت بیت‌کوین توانستند در سی روز گذشته حدود 173.28 میلیون دلار (تقریباً 1433 کرور) درآمد کسب کنند.

از سوی دیگر، Solana و Polygon NFT توانستند در ماه گذشته 53.7 میلیون دلار (تقریباً 444 کرور) و 27 میلیون دلار (تقریباً 223 کرور) فروش داشته باشند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

در همین حال، اتریوم همچنان نایب السلطنه پادشاهی NFT است.

برخلاف اتریوم، پلیگون و سولانا – که همگی بلاک چین‌های دوستدار محیط زیست و سبز هستند، بیت‌کوین یک بلاک چین انرژی بر است که برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و افزودن بلاک‌های جدیدتر به بلاک چین، به انرژی الکتریکی و رایانه‌های پیشرفته‌ای نیاز دارد.

اتریوم برای طولانی‌ترین زمان، بهترین بلاک چین انتخابی هنرمندان دیجیتال و سازندگان NFT برای میزبانی محتوای Web3 خود باقی مانده است. بلاک چین بیت کوین اکنون در حال افزایش سرعت در رقابت با اتریوم برای ایجاد یک نشان قابل توجه در بخش NFT است. طی ماه گذشته، فروش NFT های مبتنی بر بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته است. با این کار، بلاک‌چین بیت‌کوین در فهرست نام‌گذاری برترین بلاک‌چین‌هایی که در چند وقت اخیر ظهور کرده‌اند، در رتبه دوم قرار گرفت و اتریوم در صدر فهرست قرار گرفت.

با این جمع آوری درآمد خیره کننده از طریق Ordinals NFTs، بیت کوین از بلاک چین های ترجیحی مانند Polygon و Solana از نظر تصاحب سهم بازار کلکسیون های دیجیتال پیشی گرفته است.

فروش NFT مبتنی بر اتریوم در 30 روز گذشته به 392 میلیون دلار (تقریباً 3245 کرور) رسید.

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، که کتیبه‌های Ordinal را در بلاک چین بیت‌کوین تأیید می‌کردند، موفق شدند تا ۲۴ مه، هزینه‌هایی به ارزش ۱۴۹۵ بیت‌کوین دریافت کنند. در زمانی که بیت‌کوین با قیمت ۲۶،۰۷۷ دلار (تقریباً ۲۱.۵ میلیون روپیه) معامله می‌شود، مبلغی که اعتبارسنجی‌های Ordinals انجام داده‌اند، به آن می‌رسد. 40.2 میلیون دلار (تقریباً 332 کرور).

طبق گزارش‌ها، مجموعه‌های Ordinals NFT مانند Space Pepes، Bitcoin Frogs و $NALS NFTs توانستند به ترتیب ۱۲.۲ میلیون دلار (تقریباً ۱۰۱ کرور)، ۹.۸ میلیون دلار (تقریباً ۸۱ کرور) و ۶.۸ میلیون دلار (تقریباً ۵۶۳ میلیون روپیه) فروش داشته باشند. .

در هفته‌های اخیر، بازارهای NFT مانند Binance NFT و Magic Eden از تجارت و فروش Ordinals NFT پشتیبانی کرده‌اند. صرافی کریپتو OKX همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی بازار NFT خود است که از NFT های Ordinals پشتیبانی می کند.

9 مورد از NFT های با ارزش فروخته شده در هفته های اخیر توسط بلاک چین بیت کوین پشتیبانی می شوند.