السالوادور سفارت بیت کوین را در تگزاس افتتاح می کند: جزئیات در اینجا

قبل از تگزاس، بوکل اولین سفارت بیت کوین را در خارج از السالوادور در لوگانوی سوئیس در اکتبر سال گذشته افتتاح کرد. یک کنسول افتخاری برای کار در دفتر و حمایت از استفاده از BTC در سراسر اروپا تأسیس شد.

En mi encuentro con el Secretario Adjunto del Gobierno de Texas, Joe Esparza @TXsecofstateabordamos la apertura de la segunda Embajada #بیت کوین y de ampliar los proyectos de intercambios comerciales y económicos. :us::handshake::flag-sv: pic.twitter.com/NcmOjeadl6

— Milena Mayorga (@MilenaMayorga) 14 فوریه 2023

در سال 2022، السالوادور و ایالت تگزاس مبادله تجاری 1,244,636,983 دلاری (تقریباً 10,288 کرور) داشتند. ما در مورد افتتاح دومین سفارت بیت کوین و گسترش پروژه های مبادلات تجاری و اقتصادی بحث کردیم.

گزارشی که سال گذشته توسط Data Center Dynamics منتشر شد، اعلام کرد که ایالت کاهش مالیات 10 ساله، اعتبار مالیات بر فروش و آموزش نیروی کار تحت حمایت دولت را به ماینرهای کریپتو ارائه می دهد و تعداد بیشتری از آنها را جذب می کند.

الاستادو د تگزاس، nuestro nuevo aliado.

تگزاس، دومین ایالت بزرگ ایالات متحده، اقدامات پیشگیرانه ای را برای ایجاد یک اکوسیستم دوستدار رمزنگاری انجام داده است. به دلیل هزینه برق ارزان و شرایط آب و هوایی مطلوب، تگزاس در چند وقت اخیر به کانونی برای عملیات استخراج کریپتو تبدیل شده است.

توییت رسمی مایورگا نیز این توسعه را تایید کرد.





منبع

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور روی بیت کوین به عنوان ابزاری برای آزادی مالی و فراگیر بودن شرط بندی می کند.

از آنجایی که ارزهای دیجیتال توسط هیچ بانک مرکزی یا واسطه‌ای کنترل نمی‌شوند، تراکنش‌هایی که از طریق این دارایی‌های دیجیتال تسهیل می‌شوند، سریع، رایگان بوده و با عنصر ناشناس همراه هستند.