الگوریتم درآمد تست Lyft به رانندگان اجازه می دهد مقصد را ببینند، جزئیات را قبل از پذیرش درخواست پرداخت کنند.

رانندگان شرکت‌های سواری با هزینه‌های سوخت و نگهداری بالاتر دست و پنجه نرم می‌کنند و مدت‌هاست که خواستار دسترسی به چنین جزئیاتی هستند.

Lyft که به دنبال راه‌اندازی پرداخت پیش‌فرض «بدون محدودیت» است، گفت که نظرسنجی از بیش از 1000 راننده نشان داد که بیش از 70 درصد مدل پرداخت پیش‌پرداخت را به مدل‌های پرداخت قبلی ترجیح می‌دهند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

رانندگان Lyft قبل از پذیرش سواری به جزئیاتی مانند مکان های تخلیه، مسافت و زمان تخمینی و همچنین جزئیات کرایه دسترسی خواهند داشت. این شرکت قصد دارد تا سال 2022 این سرویس را به شهرهای بیشتری گسترش دهد.

جان زیمر، رئیس Lyft، گفت: «ما همچنین به مرور زمان Upfront Pay را طراحی خواهیم کرد تا جوایز و مشوق‌ها را نیز لحاظ کنیم.

در همین حال، سیستم پرداخت اولیه اوبر انتقاد رانندگان را برانگیخته است.

این آزمایش به دنبال حرکت مشابهی توسط رقیب بزرگ‌تر Uber Technologies انجام می‌شود و نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها برای رفع کمبود راننده تلاش بیشتری می‌کنند تا از افزایش تقاضای ناشی از بازگشت به دفتر و سفر از زمان همه‌گیری استفاده کنند.

همچنین در حال سرمایه‌گذاری برای آزمایش فیلترهایی است که به رانندگان اجازه می‌دهد شعاع رانندگی ترجیحی را تعیین کنند و به آنها این امکان را می‌دهند که سوار خود را انتخاب کنند.

شرکت حمل‌ونقل سواری Lyft روز سه‌شنبه اعلام کرد که در حال آزمایش یک الگوریتم درآمد است که به رانندگان 18 شهر ایالات متحده اجازه می‌دهد قبل از پذیرش درخواست، جزئیات مقصد را ببینند و جزئیات پرداخت کنند.

جود وولف، راننده مستقر در کالیفرنیا، می‌گوید که اوبر درصد بیشتری از درآمد رانندگان را می‌گیرد، که باعث می‌شود بیشتر از کار دست بکشند و دیگران را مجبور می‌کند تا مسافت‌های طولانی را برای تحویل گرفتن در شرایطی که قیمت بنزین در حال حاضر بالا است، طی کنند.

او در کمپینی که خواستار سهم منصفانه از اوبر بود، گفت: «بسیاری از این مشکل را می‌توان کاهش داد، اگر ما از ما درخواست نمی‌کردیم که پنج مورد از 10 سواری آخر را بپذیریم تا جزئیات اولیه خود را حفظ کنیم.