امت شیر، مدیرعامل توییچ پس از 16 سال تصدی مسئولیت خود از سمت خود کناره گیری می کند

سپس، در ماه سپتامبر، این شرکت سیاست را تغییر داد و اعلام کرد که به بزرگترین سازندگان خود اجازه می دهد تا 70 درصد از سهم درآمد خود را برای اولین 100000 دلار (تقریباً 82 لک) حفظ کنند و سپس به سهم استاندارد 50 درصد تقسیم شوند.

او روز پنجشنبه گفت که امت شیر ​​متعلق به توییچ که متعلق به آمازون است، پس از بیش از 16 سال در پلتفرم پخش زنده ویدیویی که او یکی از بنیانگذاران آن بود، از سمت مدیر اجرایی کناره گیری خواهد کرد.

توییچ که شاهد درآمد افراد مشهور آنلاین مانند تایلر «نینجا» با بازی کردن و چت کردن با طرفدارانش بوده است، در ماه‌های اخیر به دلیل کاهش میزان پولی که بزرگترین استریم‌کنندگانش می‌توانستند از طریق اشتراک‌ها کسب کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است. به عنوان 70 درصد از درآمد حاصل از اشتراک طرفداران در کانال های آنها.

رئیس جدید، کلنسی، پیش از پیوستن به توییچ، در آژانس فضایی آمریکا، ناسا، نکست‌دور و گوگل نقش‌های ارشدی داشت.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس گزارش رسانه ها، رئیس سازندگان جهانی این شرکت، کنستانس نایت نیز سال گذشته این شرکت را ترک کرد.

سه سال بعد، آمازون آن را با قیمتی کمتر از 1 میلیارد دلار (تقریباً 8300 کرور) خریداری کرد.

شیر در یک پست وبلاگی گفت که رئیس جمهور دن کلنسی که از سال 2019 در توییچ بوده است، بلافاصله نقش مدیر عامل را برعهده خواهد گرفت و افزود که به عنوان مشاور باقی خواهد ماند.

Shear پلتفرم پخش زنده Justin.tv را تأسیس کرد که در سال 2011 به Twitch تبدیل شد و به سرعت در جامعه بازی ها مورد توجه قرار گرفت زیرا به بینندگان اجازه می داد در طول بازی زنده به بازیکنان و یکدیگر پیام ارسال کنند.

شیر روز پنجشنبه در توییتی نوشت: “در اکتبر 2006 ما کار روی ویدیوی زنده برای اینترنت را شروع کردیم. این به توییچ تبدیل شد. بیش از 16 سال بعد، اکنون یک پدر هستم و آماده انتقال به مرحله بعدی زندگی ام هستم.”