انتظار می رود نتفلیکس 2 میلیون مشترک جدید را به دنبال کاهش قیمت و طرح پشتیبانی شده از آگهی گزارش دهد: جزئیات

بر اساس گزارش Refinitiv، نتفلیکس قرار است رشد درآمد سه ماهه اول خود را نزدیک به 4 درصد به ثبت برساند که پس از رشد نزدیک به 2 درصدی در سه ماهه دسامبر، دومین کندترین رشد تاریخ خود را نشان می دهد.

گرافیک – نتفلیکس با کندی رشد مشترکین مواجه است

طبق نظرسنجی 16 تحلیلگر شرکت رفینیتیو، انتظار می رود نتفلیکس در دوره آوریل تا ژوئن 3.43 میلیون مشترک اضافه کند، در حالی که در سه ماهه سال گذشته 970000 مشترک از دست داده بودند.

در سه ماهه منتهی به 31 مارس، انتظار می‌رود که این شرکت 2.07 میلیون مشترک خالص داشته باشد، در مقابل کاهش 200000 مشترک در سال گذشته. خود نتفلیکس پیش‌بینی‌های مربوط به متریک را متوقف کرده است.

برای انجام این کار، غول پخش جریانی در برخی کشورها به اشتراک گذاری رمز عبور یا پخش جریانی نتفلیکس توسط افراد غیر عضوی که به یک خانواده تعلق ندارند، سرکوب کرده است، که ممکن است باعث شود مردم به عنوان یک واکنش زانویی از این سرویس صرف نظر کنند، اما آنها تحلیلگران گفتند که احتمالا به آن باز خواهند گشت.

بارتون کراکت، تحلیلگر اوراق بهادار روزنبلات، گفت که این سرکوب در سه ماهه ژوئن “تاثیر معناداری بیشتری” خواهد داشت و نتفلیکس می تواند بیش از 10 میلیون مشترک جدید به دست آورد زیرا کاربران رایگان را به مشترکان پولی تبدیل می کند.

در سال 2020، از هر پنج ثبت‌نام جدید، تنها یک مورد به برنامه‌های تبلیغاتی پشتیبانی می‌شد؛ در سال گذشته، تقریباً یکی از هر سه ثبت‌نام بود.

این شرکت که در سه ماهه سال گذشته 200000 مشترک را از دست داد، در نیمه دوم سال 2022 به رشد مشترکین بازگشت اما سرعت اضافه شدن آن به شدت کاهش یافته است و آن را مجبور به فکر کردن به راه‌هایی برای کاهش درآمد از 100 میلیون نفری که استفاده می‌کنند، شده است. خدمات بدون پرداخت هزینه

https://www.reuters.com/graphics/NETFLIX-RESULTS/znpnbjqjepl/chart.png

انتظار می‌رود نتفلیکس گزارش دهد که در سه ماهه اول حدود 2 میلیون مشترک اضافه کرده است و سرمایه‌گذاران بررسی خواهند کرد که آیا کاهش قیمت‌های اخیر و راه‌اندازی طرحی با پشتیبانی از تبلیغات مردم را وسوسه می‌کند تا مشترک شوند و ادامه دهند.

گرافیک – سهام نتفلیکس امسال از همتایان خود عقب نشینی می کند

نتفلیکس با رقابت شدیدی از سوی والت دیزنی، آمازون دات کام و برادران وارنر دیسکاوری روبرو شده است. به گفته شرکت مشاوره Parks Associate، آمازون سال گذشته نتفلیکس را از رتبه اول در ایالات متحده حذف کرد.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

شرکت تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی آنتن در یادداشتی در ماه گذشته گفت: نقش تبلیغات برای پرمیوم (سرویس های جریان) به عنوان بخشی از استراتژی های رشد سودآور آنها همچنان در حال افزایش است.

برادران وارنر روز چهارشنبه اعلام کرد که در 23 می یک سرویس استریم جدید به نام “Max” راه اندازی خواهد کرد که سرگرمی های HBO Max را با برنامه های واقعی دیسکاوری ترکیب می کند.

https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/buzz/zgpobjyobvd/Streaming%20cos%20final.PNG

نتفلیکس در ماه نوامبر پس از سال ها مقاومت در برابر تبلیغات، یک طرح پخش جریانی با تبلیغات به مبلغ 6.99 دلار (تقریباً 572 روپیه) در ماه در 12 کشور ارائه کرد. Hulu و Disney+ Disney و HBO Max در حال حاضر گزینه‌های پشتیبانی شده از تبلیغات دارند.

به گفته جفریز، سه ماهه مارس فاقد نمایش‌های اصلی بود و نمایش‌های غیرانگلیسی مانند درام انتقام‌جوی کره‌ای “The Glory” و فصل سوم درام مکزیکی “La Reina del Sur” به خوبی اجرا می‌شد.