انجمن کریپتو هند در سال 2023 به 156 میلیون کاربر افزایش می یابد، ایالات متحده و بریتانیا را پشت سر بگذارید: گزارش

هند پس از ایالات متحده در فهرست پنج کشور برتر دارای بزرگترین بازار ارز دیجیتال در رتبه دوم قرار دارد. ژاپن، انگلیس و روسیه به ترتیب در جایگاه های سوم، چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفتند.

طبق گزارش Statista، در چهار سال آینده، تخمین زده می‌شود که تعداد دارندگان کریپتو در هند 22 درصد رشد کند و به 191 میلیون نفر برسد.

جامعه کریپتو در هند قرار است امسال از نظر پذیرش از ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ژاپن پیشی بگیرد. طبق گزارش اخیر Statista، انتظار می‌رود که جامعه رمزنگاری هند تا پایان سال 2023 بیش از 156 میلیون کاربر داشته باشد. طبق گزارش‌ها، فقدان یک سیستم بانکی یکنواخت و با بازده بالا، هندی‌های تحصیل کرده و طبقه متوسط ​​را به سمت کشف سایر راه‌های فین‌تک سوق می‌دهد. به ویژه برای اهداف سرمایه گذاری طبق گزارش‌های تحلیلی که توسط صرافی‌های کریپتو هند در دسامبر سال گذشته به اشتراک گذاشته شد، هندی‌های 18 تا 40 ساله بیشترین تعداد سرمایه‌گذاران کریپتو را دارند.

وزیر ایکس در گزارش سالانه خود برای سال 2022 اعلام کرده بود که Memecoins Dogecoin و Shiba Inu در کنار بیت‌کوین، تتر، اتر، Polygon و Tron در میان ارزهای دیجیتال محبوب در هند ظاهر شده‌اند.

رکود اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر باعث شد هندی ها توجه خود را به سمت آزمایش ارزهای دیجیتال معطوف کنند. بین سال‌های 2017 تا 2022، پذیرش کریپتو در هند 760 درصد افزایش یافته بود.

دولت هند در حال کار بر روی تشکیل چارچوبی برای اداره بخش کریپتو است، جایی که تراکنش های مالی عمدتاً ناشناس هستند و ممکن است برای پولشویی و تامین مالی تروریسم مورد سوء استفاده قرار گیرند.

انتظار می‌رود بخش کریپتو در سال 2023 درآمدی به ارزش 3.3 میلیارد دلار (تقریباً 27279 کرور روپیه) به دست آورد. تا سال 2027، این مقدار احتمالاً به 5.92 میلیارد دلار (تقریباً 48940 کرور) با رشد پیش‌بینی شده پذیرش 15.49 درصدی خواهد رسید.

در 8 مارس، هند قوانین ضد پولشویی خود را برای اعمال فعالیت های تجارت ارزهای دیجیتال به منظور کنترل جرایم رمزنگاری در سطح بین المللی اعمال کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پذیرش ارزهای دیجیتال به منظور نگهداری و تجارت در پایتخت هند، دهلی، بالاترین میزان است. CoinSwitch در گزارشی در دسامبر 2022 اعلام کرد بنگالورو، دره سیلیکون خود هند، همچنین دارای درصد قابل توجهی از دارندگان رمزارز ساکن در این کشور است.

بر اساس گزارش اخیر KuCoin، هند بیش از 115 میلیون سرمایه گذار ارزهای دیجیتال داشته است که 15 درصد از جمعیت عظیم آن را تا اوت 2022 تشکیل می دهد.