اندروید 14 به امکان ضبط جزئی صفحه در حین پنهان کردن اعلان‌های شخصی اشاره کرد

کارشناس اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد که تا زمانی که ضبط صفحه به صورت دستی تمام نشود، به ضبط ادامه خواهد داد. اگر ضبط روشن باشد و کاربر برنامه را ترک کند، ضبط ادامه می‌یابد اما محتوای ضبط شده سیاه خواهد بود. هنگامی که کاربر دوباره برنامه را باز می کند، ضبط محتوا در همان فایل از سر گرفته می شود. طبق گزارش‌ها، کاربران باید انگشت خود را به پایین بکشند و ویژگی ضبط جزئی صفحه را پایان دهند تا ضبط متوقف شود.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیراً توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران‌تر Galaxy A54 5G عرضه شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

انتظار می رود اندروید 14 به زودی راه اندازی شود. پیش‌بینی می‌شود که به‌روزرسانی رابط کاربری با نمونه‌ای از پیشرفت‌ها و پیشرفت‌های عمده نسبت به اندروید 13 کنونی ارائه شود. اوایل این ماه، نسخه بتای اندروید 14 نسخه 2 با یک انیمیشن پیش‌بینی کننده داخلی منتشر شد که به کاربران اجازه می‌دهد بین کارها جابجا شوند و بروند. به صفحه اصلی انتظار می رود نسخه پایدار این به روز رسانی تا آگوست سال جاری منتشر شود. توسعه دهندگان در حال آماده شدن برای تطبیق با راه اندازی هستند. اگرچه ممکن است به هیچ وجه بدون هیچ مشکلی نباشد، انتظار می رود که انتقال نرم باشد زیرا پلت فرم به روز رسانی جدید یکسان باقی می ماند.

طبق یک سری از توییت ها توسط میشال رحمان، به‌روزرسانی اندروید 14 یک ویژگی ضبط جزئی صفحه را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد یک برنامه را ضبط کنند. در طول ضبط، هیچ وقفه ای در اعلان سیستم وجود ندارد و حتی نوار وضعیت مخفی است.

با این حال، گزینه ضبط کل صفحه همچنان در دسترس خواهد بود و به همین ترتیب به کار خود ادامه می دهد، یعنی ضبط شامل تمام اعلان های سیستم می شود و محتویات نوار وضعیت را همانطور که در زمان نمایش بود نشان می دهد. ضبط کردن

گزارش شده است که گزینه ضبط جزئی صفحه به کاربران امکان می دهد از لیست برنامه انتخاب کنند، که می توانند با کشیدن انگشت به سمت بالا در گفتگوی انتخابگر برنامه، آن را انتخاب کنند. کاربران همچنین می توانند با کشیدن انگشت به چپ و راست از میان سه برنامه آخر استفاده شده از چرخ فلک، یکی را انتخاب کنند.