اگر به درستی از آن استفاده شود، یک شرکت می تواند در CES ضربه سختی بزند و اگر به اندازه کافی قوی باشد، بحث صنعت برای سال بعد باشد. مسلماً، این با خطر همراه است، زیرا اگر بازار با جایی که شما نوآوری کرده اید موافق نباشد، می توانید حفره ای حفر کنید که کندن آن زمان می برد. من به تاب خوردن برای حصارها اعتقاد زیادی دارم، زیرا اگر این کار را نکنید، هرگز به آن خانه نخواهید رسید.
تبلیغات
اگر درست انجام شود، یک فروشنده در بازارهای مختلف، از جمله خودرو، لوازم خانگی، فناوری های شخصی، رایانه های شخصی، و به طور فزاینده ای رباتیک، می تواند رقبای خود را مانند اپل در چند دهه پیش با گوشی های هوشمند کنار بزند و بر بازار حکومت کند.
Lenovo اخیراً به شدت به سمت رهبری بازار حرکت کرده است. عکسی که می گیرد خطرناک است، اما نشان داده است که می تواند اجرا شود، بنابراین مراقب Lenovo باشید. فکر میکنم بعد از نمایش نگاه متفاوتی به شرکت داشته باشید.
بسته بندی
در پایان، مانند بازار، من از کارت های AMD RX 7900 XT و 7900 XTX بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و آنها را به محصول هفته خود تبدیل کردم.
هنگامی که نوآوری برجسته می شود، به این دلیل است که مشکلی را حل می کند که یا ابزارهای موجود نمی توانند از عهده آن برآیند یا آن را به روشی کاملاً بهتر از ابزارهای سنتی انجام می دهند. به عبارت دیگر، نوآوری به خاطر خودش احمقانه است. با این حال، زمانی که برای یک مشکل حل نشده یا ضعیف حل نشده اعمال شود، نوآوری می تواند بسیار عالی باشد اگر مردم متقاعد شوند که نتیجه قابل توجهی بهتری به همراه دارد.
مقاومت در برابر تغییر
این کارتهای گرافیکی واقعاً چشمگیر هستند که با یک راهحل درایور نرمافزاری بهبود یافتهاند که امکان مدیریت آسان را برای گیمرهای حرفهای و آماتور فراهم میکند.
انتخاب گیمرها
بدیهی است که او اصلاً ریسک پذیری را درک نمی کرد زیرا پیامی که او می داد این بود که فورد واقعاً مایل به حمایت از آن نیست. F-150 می تواند به عنوان نمونه ای برای دیگران باشد که بدون توجه به صحبت های مدیر عامل، او با این ایده موافق نبود.
من به تازگی یک سری از پیش نمایش های CES توسط فروشندگان رایانه شخصی را به پایان رسانده ام و به راحتی می توانم بگویم که از بین محصولاتی که به آنها نگاه کردم، لنوو احتمالاً در CES امسال برنده خواهد شد. نمیتوانم به شما بگویم چرا یا چه چیزی را اعلام میکنند، اما این باعث شد به این فکر کنم که چرا CES میتواند بسیار مهمتر از آن چیزی باشد که فکر میکردم در صورت استفاده مانند لنوو که از آن استفاده میکند.
از لحاظ تاریخی، فروشندگان فناوری واقعاً در ماه ژانویه برای نوآورانه ترین فشار خود آماده نیستند، بنابراین تا اواسط سال ما شاهد جالب ترین چیزها نیستیم. همانطور که اشاره شد، امسال، من فکر میکنم لنوو مانند ایستگاههای کاری Threadripper و استفاده تهاجمی از خنککننده آبی در فضای حرفهای، فروشندگان دیگر را به شدت تحت فشار قرار خواهد داد. با به نمایش گذاشتن آن در CES به جای اواخر سال، بازاریابی (که به طرز چشمگیری پرسنل دارد) باید برای حمل بار مورد نیاز باشد.
این خطر را معرفی می کند زیرا ممکن است اشتباه کنید. شرکت شما باید در مورد ریسک پذیری مدارا کند، زیرا، علیرغم تمام مواردی که در مورد نیاز به ریسک کردن نوشته شده است، اکثر شرکت ها به جای پاداش دادن به ریسک، مجازات می کنند.
بیایید این هفته در مورد CES و رهبری بازار صحبت کنیم، و با محصول هفته من، خط جدیدی از کارتهای گرافیکی دو کارته AMD که در حال حاضر همه چیز را از آب بیرون میکشد، پایان میدهیم.
به عنوان مثال، من یک بار با مدیرعامل فورد ملاقات کردم، او در مورد اینکه چگونه فرهنگ فورد را در مورد ریسک پذیری تغییر داده است، ادامه داد، اما سپس به این نکته اشاره کرد که اگر کسی با وانت فورد، F-150 ریسک کند، که تکیه گاه اصلی فورد بود و اشتباه متوجه شد، آنها تیرباران می شدند.
تبلیغات
کارت گرافیک AMD RX 7900 XT/XTX
در نهایت، نوآوری خطرناک است. وقتی صحبت از محصولات قدیمی می شود، چیزهای زیادی در مورد آنچه که بازار در حال حاضر می پذیرد، می دانید زیرا محصول موجود در حال فروش است. اما وقتی نوآوری میکنید، حدس میزنید که خریداران چه چیزی میخواهند که به دست نمیآورند، و خطر اشتباه شما به طور نجومی افزایش مییابد.
این کارتها با استفاده از توازن عملکرد مطلق، سهولت نصب و راهاندازی، دقت رنگ بالا و فناوری پیشرفته چیپلت، نوار جدیدی را برای گیمرها ایجاد میکنند و به نظر میرسد گیمرها آنقدر آنها را دوست دارند که منابع موجود را خریداری کردهاند. بنابراین، ممکن است بخواهید قبل از خرید یکی از این کارتها کمی بیشتر صبر کنید زیرا کمبود عرضه، کار زشتی را برای قیمتها انجام میدهد.
من انجمنهای بازی را تماشا میکردم که در آن گفتگو درباره AMD (هم پردازندهها و هم پردازندههای گرافیکی) از نگاه کردن به این شرکت به عنوان یک بازیکن ارزشمند در فضا به سلطان عملکرد تبدیل شده است. من از طرف CPU کمی تعجب کردم، نه به این دلیل که CPU Threadripper AMD عالی نیست، بلکه به این دلیل که این روزها بازی تا حد زیادی به عملکرد GPU وابسته است. اما بسیاری از گیمرها همتایان خود را که در حال حاضر از پردازنده های AMD استفاده نمی کنند، مسخره می کنند، که نشان می دهد چقدر تصویر AMD در طول زمان تغییر کرده است.
نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات شبکه خبری ECT نیست.
برخلاف برخی دیگر از قطعات رقیب گرانتر، این قطعات به اتصالات خاصی نیاز ندارند، در بیشتر موارد جا میشوند و انرژی بسیار کمتری دارند، که به ما کمک میکند هزینههای سرسامآور انرژی خود را کاهش دهیم.
لنوو امسال این عکس را می گیرد و در حالی که در نمایشگاه CES عرضه می شود، لنوو را زیر نظر داشته باشید. فکر میکنم بازار را شگفتزده میکند و نشان میدهد که چگونه سایر فروشندگان میتوانند از این نمایش برای فراتر رفتن از رقبای خود استفاده کنند. بنابراین دقیقاً همینطور، من همان چیزی را میبینم که CES باید همیشه باشد: نمایشی که بر همه آنها حکومت میکند (گولوم میگوید «سلام»).
آنها در یک کیس فوقالعاده به نظر میرسند و نشان میدهند که AMD تا چه حد در فضای GPU رقابتی پیش رفته است.
CES مسلماً مهمترین مکان ریسکپذیر است زیرا اولین نمایشگاه بزرگ فناوری سال است. این نوار نوآوری فنی در چند بازار از جمله خودرو را برای سال تعیین می کند. در حالی که ما آن را به عنوان یک نمایشگاه خودرو نمیدانیم، اما وقتی صحبت از فناوریهایی مانند سرگرمی در خودرو و رانندگی خودکار میشود، ابتدا این پیشرفتها را میبینید. حتی نمایشگاه های متمرکز خودرو نیز تابع CES هستند.
AMD به تازگی دنیای بازی را با دو کارت گرافیک، RX 7900 XT و 7900 XTX بیدار کرده است که بسیار بالاتر از قیمت خرده فروشی پیشنهادی خود هستند، که متأسفانه به این معنی است که آنها تا حد زیادی فروخته شده اند و به دنبال قیمت های هنگفت هستند.
ما از وضعیت اوضاع راحت میشویم و وقتی با تغییر مواجه میشویم ناراحت میشویم. تا حدی این به سن بستگی دارد. هر چه جوان تر باشید، بیشتر می پذیرید و حتی تغییر را هدایت می کنید. هر چه سن شما بیشتر باشد، ثبات و سنت را بیشتر می دانید. اما صرف نظر از سن و تحمل نوآوری، اگر کسی به شما نشان ندهد که چرا محصول نوآورانه بهتر است به روشی قانع کننده، حتی افراد جوان احتمالاً آن را نخواهند خرید.
عامل خطر
به طور خلاصه، شما یا از ریسک پذیری حمایت می کنید یا خیر. مسلماً، ریسکها باید معقول باشند، اما اگر روی محدود کردن ریسکپذیری تمرکز کنید، نوآوری را از بین خواهید برد. (باید اشاره کنم که مدیر عاملی که با او ملاقات کردم چندین سال پیش به اجبار از فورد اخراج شد.)
تعیین نوار برای نوآوری در فناوری
اگر عاشق بازی هستید و می خواهید بهترین عملکرد را با پول در هر جایی نزدیک به خرده فروشی پیشنهادی داشته باشید، این کارت های AMD جدید یک معامله فوق العاده هستند و دوره بالقوه جدیدی را برای AMD به عنوان یک بازیکن قدرتمند در فضای GPU نشان می دهند. به علاوه، آنها زنگ بیدارباشی برای انویدیا بودند که در جهت بسیار متفاوتی پیش رفت.
اما پس از دیدن عرضه لنوو برای معرفی آن در ماه آینده در CES، متوجه شدم که برای کسانی که واقعاً نوآوری می کنند، CES می تواند نمایش عالی برای تعیین خط مقدم برای بقیه بازار و گرفتن یک موقعیت بی چون و چرای رهبری برای سال 2023 باشد.
من برای CES احترام تازه ای قائل هستم و فکر می کنم متوجه شده ام که چگونه می تواند بسیار قدرتمندتر از آنچه در حال حاضر است باشد. این نمایشگاه که اولین نمایشگاه بزرگ فناوری سال است، در صورتی که فروشندگانی که ارائه میکنند به شدت حرکت کنند تا راهحلهای نوآورانهای را برای مشکلاتی که نه تنها به آنها رسیدگی نشدهاند، بلکه مشتریان حتی نمیدانند که دارند، حرکت کنند، تعیین میکند.
این مسئله دومین مشکل نوآوری را مطرح میکند: این نوآوری نیازمند بازاریابی بالایی است، زیرا با وجود همه تبلیغات پیرامون نوآوری، ما تغییر را دوست نداریم.
من طرفدار CES نبودم زیرا برای بازگشت به مدرسه یا فصل خرید تعطیلات بعدی خیلی زود است. به علاوه، تعطیلات را برای کسانی که باید برای ارائه در رویداد آماده شوند، خراب میکند، و با وقوع یک دوره سهگانه، میتواند بر شرکتکنندگان تأثیر منفی بگذارد. افراد در گروه سنی من (همسرم پیشنهاد می کند که کلمه “پیشرفته” را اضافه کنم) احتمالاً باید از راه دور شرکت کنند، زیرا من به دلیل خطر بیماری جدی این کار را انجام خواهم داد.
ما دوست داریم در مورد نوآوری صحبت کنیم، اما نوآوری حاکی از مشکلی است که نمی توانیم با استفاده از رویکردها و فناوری های موجود برطرف کنیم. پس از چندین دهه به عنوان یک تحلیلگر، به نظر من بیشتر نوآوری ها در مورد تلاش برای رفع یک مشکل متفاوت از ابزار فعلی است که معمولاً بهتر عمل می کند.