اودیشا برای دریافت روپیه. راه اندازی 30000 کرور واحد نیمه هادی توسط شرکت مستقر در بریتانیا

کلکسیونر گنجام دیبیا جیوتی پریدا تمامی امکانات را برای راه اندازی واحد به سرمایه گذاران تضمین کرده است.

این شرکت برای ایجاد این واحد به حدود 500 تا 800 هکتار زمین نیاز دارد.

واحد نیمه هادی تراشه های حافظه را تولید خواهد کرد که در تلفن های همراه، تلویزیون، لپ تاپ، دستگاه های تهویه مطبوع و دستگاه های خودپرداز استفاده می شود. از آنجایی که این کشور در تولید نیمه هادی ها متکی به خود نیست، حدود 100 میلیون تومان واردات دارد. سالانه 3 میلیون کرور نیمه هادی از کشورهای مختلف.

SRAM & MRAM Technologies and Projects India Pvt Limited، واحد هندی گروه SRAM & MRAM مستقر در بریتانیا، یادداشت تفاهمی (MoU) با دولت ایالتی در 26 مارس برای راه اندازی واحد نیمه هادی در ایالت امضا کرده بود.

هدف این شرکت ایجاد این واحد در مدت دو سال و ایجاد اشتغال مستقیم برای 5000 نفر بوده است. Singhdeo گفت، همچنین برنامه ریزی کرده است که واحد را در مراحل بعدی با سرمایه گذاری در حدود 2 میلیون روپیه تا سال 2027 گسترش دهد.

یک شرکت مستقر در بریتانیا در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک واحد ساخت نیمه هادی در منطقه گنجام اودیشا با سرمایه گذاری روپیه است. مقامات گفتند 30000 کرور در مرحله اول.

اگرچه مقامات این شرکت از برخی مناطق دیگر نیز بازدید کردند، اما به دلیل نزدیک بودن به بندر گوپالپور، یک کریدور صنعتی اختصاصی، یک فرودگاه و یک بزرگراه ملی، علاوه بر در دسترس بودن آب پاک و انرژی – که نیاز اساسی آن است، سایت نزدیک چاتراپور را ترجیح دادند. منابع گفتند واحد ساخت.

Debadutt Singhdeo، مدیر پروژه گفت: “ما از برخی سایت ها از جمله پارک صنعتی تاتا و برخی زمین های خصوصی برای ایجاد واحد نیمه هادی پیشنهادی بازدید کرده ایم. تیم فنی این شرکت برای نهایی کردن سایت از منطقه بازدید خواهد کرد.” محکم

سهو گفت که واحد پیشنهادی به ایجاد اشتغال و همچنین رفع نیازهای نیمه هادی ها در کشور کمک خواهد کرد.


اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را با نام Apple Vision Pro در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

چاندرا سکهار ساهو، نماینده برهامپور، گفت: «این پروژه صنعتی شدن را در این منطقه تقویت خواهد کرد.

پس از بازدید از برخی سایت‌ها در نزدیکی چاتراپور در این منطقه، مقامات شرکت هندی آن به ریاست رئیس آن گوروجی کوماران سوامی، روز پنجشنبه با مدیریت منطقه در چاتراپور جلسه‌ای برگزار کردند.

وی گفت: به دلیل یک سیاست جذاب صنعتی، چندین شرکت علاقمند به سرمایه گذاری در ایالت هستند.