اولویت «کارگروه اتاق فرار» نظارت بر محتوای بازی هاست تعیین رده سنی برای اسکیپ روم ها فارس | allescape

اتاق فرار اپیک یا EPIC، ۳ بازی دارد به نام خوابگر، رخنه و آخرین اتفاقات اتاق فرار تقاص. اتاق فرار Escape Roomist اتاق فراری است که چهار اتاق فرار به نام‌های راز، تنهایی، نفوذ و میراث پارس را ارائه می‌کند. در بازی‌های کلبه وحشت و روانی، دست و پاى بازیگران بسته می‌شود.

  • دکور و داستان این بازی برخلاف اکثر بازی‌های حال حاضر که با اقتباس از فضاهای خارجی تهیه شده‌اند، از فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی تشکیل شده که حس حضور در گرمابه‌ای مخوف و ایرانی را به شما می‌دهد.
  • در این اسکیپ روم، شما به همراه تیمتان یک گروه امنیتی هستید.
  • در این بخش به نکات و ترفندهای جذاب این سرگرمی می ؜پردازیم.
  • مطالعات نشون می ده که با نزدیک شدن به دهه بیست سالگی، مغز دستخوش تغییرات فوق العاده‌ای میشه تا اطمینان حاصل کنه که برای رویارویی با چالش‌های آینده آماده‌ست.

در روند بازی، ذهن داوطلب به اندازه زیادی درگیر فرار از اتاق تا قبل از تمام شدن تایم بازی است. به همین علت به امور روزمره کاری و مشکلات زندگی خود فکر نخواهد کرد. در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به اطلاعاتی درباره اتاق فرار، شرح سبک؜ های متفاوت این بازی، تاریخچه این بازی و بررسی موارد دیگر خواهیم پرداخت. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.

جاذبه های گردشگری و دیدنی آذربایجان شرقی

اولویت «کارگروه اتاق فرار» نظارت بر محتوای بازی هاست تعیین رده سنی برای اسکیپ روم ها فارس | allescape

سیستم هینت دهی با سرنخ شاید در نگاه اول یکسان باشد اما تفاوت بزرگی با سرنخ دارد. شما سرنخ را پیدا می کنید و پیدا کردن آن هم در داخل اسکیپ روم و بین جزئیات اتاق قرار دارد ولی هینت خارج از فضای اتاق است. سبک جدیدی از اسکیپ روم ها، اتاق فرار های جنلگی نام دارد که معمولاً جنایی و ترسناک هستند.

اولین اتاق فرار ایران را مجموعه اسکیپ روم طراحی کردند و در عمارت تاریخی دبیرالملک تهران اجرا نمودند. نام بازی نجات شهر بود و مضمون بازی این بود که شهر تهران تا یک ساعت دیگر در خطر یک حمله تروریستی است و به کمک بازیکنان نیاز است تا حمله خنثی شود و شهر از نابودی در امان بماند. یکی از جاذبه‌های این بازی برگزاری آن در عمارت دبیرالملک است. بازیکنان علاوه بر بازی و سرگرم شدن می‌توانند از فضای تاریخی و زیبای آن نیز لذت ببرند. درصد بالایی از معماهای و سرنخ هایی که در اتاق فرار ها وجود دارد معماهای فیزیکی هستند.

دیگر اطلاعات تماسی که در این صفحه آورده شده‌اند مربوط به بانک مشاغل کارشد بوده و ارتباطی با مجموعه(پنیک روم) ندارد. نرگس عزیز؛ پس از خرید تیکت برای رزرو با شماره مشخص شده تماس حاصل فرمایید. مرتضی عزیز؛ پس از خرید تیکت برای رزرو با شماره مشخص شده تماس حاصل فرمایید.

beenhere سایر مجموعه‌های گروه اسکیپ روم