اوپنهایمر با فروش 1.4 میلیون بلیت در تعطیلات آخر هفته، از باربی در فروش بلیت پیشی گرفت.

اوپنهایمر فروش بیشتری داشته است باربی از نظر فروش بلیت در هند، طبق آمار BookMyShow. از صبح یکشنبه، 23 ژوئیه، BookMyShow با فروش 1.4 میلیون بلیت، سهم قوی 74 درصدی را در درآمد کلی باکس آفیس از فیلم زندگینامه ای به کارگردانی کریستوفر نولان در هند ارائه کرد. در همین حال، روکش آب نبات گرتا گرویگ باربی با BookMyShow با فروش بیش از 500000 بلیت در کشور، به همان اندازه 70 درصد در کل مجموعه‌های باکس آفیس در هند سهم بزرگی داشت. در اواخر هفته گذشته، تحلیلگران نیز همین را پیش‌بینی کردند، تا حدی به دلیل رزرو بلیط از قبل اوپنهایمر در IMAX “خیلی زودتر از حد معمول” باز شد، که به آن کمک کرد تا پیشتاز شود.

همچنین شایان ذکر است که اوپنهایمر تنها نسخه IMAX در آخر هفته گذشته بود که فروش بلیت را در بنگالورو، حیدرآباد، بمبئی، دهلی-NCR و چنای در سراسر برنامه BookMyShow افزایش داد. با وجود مضامین متضاد بین آن و باربی – با توجه به اینکه فیلم دوم فقط به زبان انگلیسی در هند اکران می شود (بدون دوبله اضافی) – تماشاگران سینما علاقه زیادی به هر دو فیلم نشان داده اند و تعداد زیادی از آنها دوبله را انتخاب کرده اند. وقتی سطح بعدی شهرها را در نظر می گیریم، پونه، کوچی و احمدآباد را در صدر قرار می دهیم. در بیانیه مطبوعاتی همچنین تاکید شد که مواد تبلیغاتی و بازاریابی برای هر دو فیلم، مخاطبان را تشویق کرده است که فراگیرترین فرمت‌های IMAX را انتخاب کنند، در غیر معمول‌ترین زمان‌بندی‌ها مانند نمایش‌های 12 صبح و 3 صبح – چیزی که قبلاً در فیلم‌های Avatar: The Way of Water و فیلم‌های اصلی دنیای سینمایی مارول دیده شده بود.

هیچ شماره باکس آفیس کاملاً تأیید شده ای برای آن وجود ندارد باربی در مقابل اوپنهایمر در هند هنوز، هر چند گزارش های متعدد نشان می دهد که دومی به شدت پیشرو است. این در تضاد کامل با رتبه بندی های بین المللی است باربی با فروش چشمگیر 337 میلیون دلار (حدود 2763 کرور) در باکس آفیس جهانی، رکوردی را در ایالات متحده و کانادا برای بزرگترین اولین آخر هفته سال با کلکسیون 155 میلیون دلاری (حدود 1271 کرور روپیه) ثبت کرد. در مناطقی خارج از آمریکای شمالی، فیلم به رهبری مارگو رابی و رایان گاسلینگ 182 میلیون دلار (حدود 1492 کرور) فروش بلیت داشت. تحلیلگران هندی پیش‌بینی کرده بودند که ساخت این فیلم حدود 100 میلیون دلار خواهد بود. 15 کرور بر اساس اعداد رزرو قبلی فوق الذکر، بسیار عقب تر اوپنهایمر.

هر دو باربی و اوپنهایمر اکنون در سینماهای سراسر جهان نمایش داده می شوند.

نشان دادن اولین نقش اصلی کیلیان مورفی در یک فیلم نولان، اوپنهایمر اولین فروش جهانی 174.1 میلیون دلاری (حدود 1427 کرور روپیه) داشت که به دلیل رتبه R برای “برهنگی طولانی” و زبان، همراه با بازاریابی بسیار کمتر آن، تا حدی به دلیل اعتصاب بازیگران هالیوود که در اوج رویدادهای اولین نمایش آغاز شد، انتظار می رفت. طبق Deadline، این ارقام نشان‌دهنده پرفروش‌ترین تعطیلات آخر هفته برای یک سال سینمایی با درجه R تا به امروز در ایالات متحده است، و بهترین فیلم John Wick: Chapter 4. این فیلم 80.5 میلیون دلار (حدود 660 کرور) در آمریکای شمالی و 93.6 میلیون دلار دیگر (حدود 767 کرور روپیه) در خارج از کشور به دست آورد.

“با اوپنهایمر و باربی در نهایت با اکران در سراسر اکران در سراسر کشور، این یک برخورد غول‌پیکر در باکس آفیس بود که هر دو فیلم درخشش سینمایی محض را به نمایش گذاشتند، و طرفدارانی که برای نمایش‌های بزرگ به سالن‌ها هجوم آوردند. هفته گذشته، شرکت فروش بلیط آنلاین ادعا کرد اوپنهایمر بیش از 300000 فروش بلیت را قبل از رزرو رزرو کرده بود، در حالی که باربی حدود 54000 بلیت فروخت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع