اپل اولین فروشگاه پرچمدار خرده فروشی هند را در ماه آینده در بمبئی افتتاح می کند، فروشگاه دهلی نیز به زودی دنبال می شود: گزارش

در حالی که اپل توسعه قبلی یا آخرین buzz را تایید نکرد، اغراق نیست اگر بگوییم که این شرکت در بازارهای هند عملکرد خوبی داشته است.

اوایل سال جاری گزارش شد که این شرکت شروع به استخدام کارگران در سراسر هند برای این دو فروشگاه خرده فروشی کرده است. در این گزارش اشاره شده است که وب سایت اپل بیش از صد موقعیت شغلی خالی را در هند نشان می دهد. موقعیت های خرده فروشی برای مکان های مختلف در داخل کشور فهرست شد.

در دسامبر 2022، Infiniti Retail متعلق به گروه تاتا اعلام کرد که به نمایندگی مجاز اپل در هند تبدیل می شود و بیش از 100 فروشگاه خرده فروشی راه اندازی می کند.

طبق گزارش اکونومیک تایمز، به نقل از دو مدیر صنعت آشنا با این طرح، اپل در نظر دارد تا اولین فروشگاه پرچمدار خود را تا آوریل 2023 در بمبئی راه اندازی کند. بنا بر گزارش ها، در هفته های آینده یک فروشگاه پرچمدار دیگر اپل در دهلی نو افتتاح خواهد شد. .

از سوی دیگر، دومین فروشگاه دهلی به مساحت 10000 تا 12000 فوت مربع است و در مرکز خرید Select CityWalk واقع خواهد شد. انتظار می رود این یکی بین آوریل و ژوئن راه اندازی شود.

در بمبئی، فروشگاه پرچمدار اپل قرار است در مرکز خرید Jio World Drive متعلق به صنایع Reliance واقع شود که مساحتی معادل 22000 فوت مربع را پوشش می دهد. طبق گزارش ها، فروشگاه بمبئی یک نقطه عطف خرده فروشی در مقیاس خرده فروشی های مشابه در لس آنجلس، نیویورک خواهد بود. ، پکن و سنگاپور.

طبق گزارش ها، اپل قصد دارد اولین فروشگاه خرده فروشی هندی خود را در بمبئی افتتاح کند. در حالی که هیچ تایید رسمی در مورد همین موضوع از سوی غول فناوری کوپرتینویی وجود ندارد، طبق گزارش ها، فروشگاه پرچمدار تا ماه آینده، در ماه آوریل افتتاح خواهد شد. اپل در حال حاضر محصولات خود را در کشور از طریق فروشگاه های خرده فروشی شریک در سراسر هند به فروش می رساند. اوایل سال جاری گزارش شد که این شرکت کارگرانی را برای فروشگاه های خرده فروشی خود در بمبئی و دهلی استخدام می کند. از این رو، می توان انتظار داشت که فروشگاه اپل دهلی نیز در ماه های آینده افتتاح شود.

تامین کننده اپل فاکسکان نیز سرمایه گذاری زیادی در هند انجام داده است. اخیراً اعلام کرده است که بیش از 200 میلیون دلار (تقریباً 1650 کرور) در تأسیساتی در تلانگانا سرمایه گذاری خواهد کرد.



منبع