اپل با به‌روزرسانی نرم‌افزار آی‌او‌اس 17 روی یک مرکز کنترل اصلاح‌شده تمرکز می‌کند: گزارش

گزارش قبلی حاکی از آن بود که اپل برای برخی از ویژگی‌های بسیار درخواستی پشتیبانی خواهد کرد. همان گزارش اشاره می‌کند که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی پیش از این در نظر گرفته شده بود که یک “نسخه تنظیم” باشد که انتظار می‌رفت بر رفع اشکالات و بهبود عملکرد تمرکز کند. با این حال، اکنون به تدریج تبدیل به یک موفقیت بزرگ شده است زیرا ظاهراً اپل استراتژی خود را در اواسط راه تغییر داده است. بزرگترین قابلیتی که تاکنون در مورد آن شنیده ایم این است که اپل ممکن است به کاربران اجازه نصب و استفاده از فروشگاه های برنامه جایگزین را در دستگاه های پشتیبانی شده بدهد.

هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه خواهد بود. با این حال، کاملاً واضح است که مرکز کنترل در چند سال گذشته به سختی مورد توجه قرار گرفته است و از نظر عملکرد تا حد زیادی یکسان باقی مانده است. این ویژگی برای اولین بار با iOS 7 معرفی شد که سپس با کشیدن انگشت به سمت بالا از لبه پایین نمایشگر قابل دسترسی بود. از نظر عملکرد تا حد زیادی یکسان بود تا اینکه iOS 10، یعنی زمانی که اپل سری آیفون 7 را با لمس سه بعدی عرضه کرد، یک سال پس از معرفی آن با سری آیفون 6s. ویژگی سخت افزاری اساساً لایه های بیشتری از عملکرد را به کلیدهای کنترل مرکز موجود اضافه می کند.

iOS 11، که در آیفون X نیز موجود بود، یک مرکز کنترل را معرفی کرد که می‌توان به روش امروزی، با کشیدن انگشت به پایین از گوشه سمت راست بالای نمایشگر، در کنار بریدگی نمایشگر یا جزیره دینامیک اخیراً معرفی شده، به آن دسترسی داشت. . این ویژگی اخیراً با به‌روزرسانی نرم‌افزار macOS Big Sur به Mac اضافه شده است.

انتظار می رود که اعلام آخرین نسخه سیستم عامل موبایل اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان آینده 2023 انجام شود. پس از انتشار این اطلاعیه، ما همچنین باید جزئیات مربوط به زمان عرضه اولین نسخه بتای iOS 17 را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهیم.

شایعه‌ای جدیدتر همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه انتظار می‌رود اپل پشتیبانی از تعدادی از دستگاه‌های قدیمی‌تر از جمله آیفون X را کنار بگذارد. با این حال، یک گزارش جدید اکنون ادعا می‌کند که تمامی دستگاه‌هایی که به iOS 16 ارتقا یافته‌اند، هنگام عرضه iOS 17 نیز پشتیبانی خواهند شد. . WWDC 2023 اپل از 5 ژوئن تا 9 ژوئن برگزار می شود، اما امسال بیشتر یک رویداد آنلاین خواهد بود، زیرا تنها صندلی های محدودی برای رویداد حضوری در دسترس خواهد بود.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اعلامیه iOS 17 اپل، که در کنفرانس آینده توسعه دهندگان جهانی 2023 (WWDC 2023) انتظار می رود، به تدریج تبدیل به یک خبر بزرگ می شود. گزارش قبلی نشان می دهد که چگونه انتظار می رود iOS 17 بهبود عملکرد همراه با پشتیبانی از ویژگی های بسیار درخواستی را به همراه داشته باشد. به‌روزرسانی جدیدتر همچنین نشان داد که برخی از دستگاه‌های قدیمی ممکن است به‌طور کلی این به‌روزرسانی را دریافت نکنند. اکنون، گزارش دیگری وجود دارد که اشاره می‌کند که انتظار می‌رود مرکز کنترل iOS نیز به‌روزرسانی‌های بزرگی را دریافت کند، که برای متمایز کردن آن از بقیه کافی است.

این خبر از MacRumours می آید که در گزارشی ادعا می کند اطلاعاتی در مورد برخی تغییرات بزرگ در مرکز کنترل iOS دریافت کرده است. مرکز کنترل در آیفون و آیپد در دسترس است و با کشیدن انگشت به سمت پایین از گوشه سمت راست بالای نمایشگر قابل دسترسی است و به کاربر امکان دسترسی به تنظیمات مهم را در قالب ضامن می دهد. این منبع ادعا می‌کند که iOS 17 روی بهبود عملکرد و پایداری متمرکز خواهد بود، اما همچنین توضیح داد که چگونه یک مرکز کنترل اصلاح‌شده یکی از «تغییرات برجسته‌تر» بدون وارد شدن به جزئیات است.