اپل به طور مداوم در حال گسترش عملیات در هند است، دولت در تماس منظم با شرکت: پیوش گویال

وزیر پیش از این اعلام کرده بود که صادرات کالاهای موبایل و الکترونیک هند در سال گذشته دو برابر شده است.

وی گفت: خود اپل در سال گذشته حدود 5 میلیارد دلار کالا از هند صادر کرده است و آنها در نظر دارند تا 4 یا 5 سال آینده 25 درصد از تولید جهانی خود را از هند خارج کنند.

پیوش گویال، وزیر تجارت، بازرگانی و صنعت اپل، گفت که اپل، سازنده آیفون مستقر در ایالات متحده، به طور مداوم فعالیت های خود را در هند گسترش می دهد و دولت به طور منظم با این شرکت در تماس است تا از تجارت، بازرگانی و صنعت خود حمایت کند.

در روز پنجشنبه، گزارش شد که صادرات تلفن همراه از هند به نزدیک به 11.12 میلیارد دلار (تقریبا 90000 کرور) رسیده است که بر اساس گزارش ICEA و برآورد منابع صنعتی، اپل سازنده آیفون حدود نیمی از کل صادرات را به خود اختصاص داده است.

انجمن تلفن همراه و الکترونیک هند (ICEA) اعلام کرد که صادرات تلفن همراه از هند دو برابر شده و از 45000 کرور روپیه در سال مالی 22، از 90000 کرور روپیه در سال مالی 2022-23 فراتر رفته است.

طبق منابع صنعتی، تخمین زده می‌شود که اپل با صادرات آیفون‌های «ساخت هند» به ارزش 5.5 میلیارد دلار (تقریباً 45000 کرور) 50 درصد از سهم را به دست آورده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت آیفون های تولید شده توسط غول های الکترونیکی – فاکسکان، ویسترون و پگاترون در هند را دریافت می کند.

اپل به طور مداوم در حال گسترش فعالیت های خود در هند است… ما به طور منظم با اپل در تماس هستیم، MeITY (وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات) نیز با آنها در تماس است… ما آنها را در دست می گیریم زیرا به نوعی، او در پاسخ به سوالی درباره برنامه اپل برای راه اندازی واحد تولیدی کامل در هند گفت: چشمان تمام دنیا به اپل دوخته شده است.

او گفت که صنعت الکترونیک به این صورت کار می‌کند، زیرا ابتدا یک راه‌اندازی اولیه را انجام می‌دهند و سپس به دنبال یافتن اجزای مختلف برای افزودن به اکوسیستم خود هستند.

“هیچ اقتصاد یا بخشی در اقتصاد نمی تواند بدون صادرات بزرگ به یک اقتصاد جهانی بزرگ و پر جنب و جوش تبدیل شود. صادرات تلفن همراه همچنان ادامه دارد. با رشد 100 درصدی صادرات تلفن همراه که برای سال مالی 2022-2023 از 90000 کرور روپیه عبور کرده است. پانکاج محیندرو، رئیس ICEA گفت، صادرات الکترونیک نیز با 58 درصد رشد به 185000 کرور روپیه رسیده است.