اپل مشکلات iMessage و FaceTime سری آیفون 14 را در آخرین به‌روزرسانی iOS 16 برطرف کرده است: تمام جزئیات

این شرکت مستقر در کوپرتینو اضافه کرد که اگر کاربران سری آیفون 14 همچنان با مشکل ذکر شده در بالا مواجه هستند، می توانند به تنظیمات > تلفن همراه > شماره تلفنی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. هنگام انجام مراحل، مطمئن شوید که خط تلفن روشن است. سپس به سمت تنظیمات > پیام‌ها > ارسال و دریافت > شماره‌ای را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. برای FaceTime، به تنظیمات > FaceTime > شماره تلفنی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.




منبع

اپل همچنین خاطرنشان کرد که کاربران ممکن است با یک یا چند مورد از این مشکلات مواجه شوند. اول اینکه کاربران سری آیفون 14 نمی توانند تماس های iMessages و FaceTime را دریافت کنند. دوم، کاربران هنگام ارسال پیام به یک دستگاه دیگر اپل، به جای حباب آبی، حباب پیام سبز را مشاهده می کنند. سوم، یک مکالمه ممکن است به صورت دو رشته مجزا نشان داده شود. به گفته اپل، در نهایت، شخصی که پیام را دریافت می کند، ممکن است پیام کاربر را از یک حساب دیگر ببیند.

در 7 سپتامبر، اپل سری آیفون 14 شامل آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را در جریان رویداد “Far Out” معرفی کرد.

اپل فاش کرده است که iMessage و FaceTime ممکن است به دلیل برخی باگ ها به درستی در سری آیفون 14 که اخیراً معرفی شده اند کار نکنند. غول فناوری کوپرتینویی گفته است که مشکلات در آخرین نسخه iOS 16 برطرف شده است و بنابراین به کاربران مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پرو توصیه می کند گوشی هوشمند خود را به آخرین نسخه iOS به روز کنند. طبق گفته اپل، کاربران سری آیفون 14 ممکن است تماس‌های iMessages و FaceTime را دریافت نکنند، یا حباب سبز را به جای حباب آبی در حین ارسال متن به دستگاه اپل دیگر ببینند.

غول فناوری مستقر در کوپرتینویی از طریق صفحه پشتیبانی در وب سایت خود نشان داده است که iMessage و FaceTime ممکن است به درستی در آخرین گوشی های هوشمند سری آیفون 14 کار نکنند. به گفته اپل، این ممکن است به دلیل چندین باگ باشد. این شرکت لیستی از مشکلاتی که ممکن است کاربران پس از راه اندازی گوشی های هوشمند جدید خود با آن مواجه شوند را منتشر کرده است.

برای مثال، ممکن است پیام‌ها به‌جای شماره تلفن، به‌صورت دریافتی از شناسه ایمیل کاربر نشان داده شوند. اپل مدعی است که این مشکل در آخرین آپدیت iOS 16 برطرف شده است. از این رو، این شرکت به کاربران سری آیفون 14 توصیه می‌کند به محض اتمام راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند خود، فوراً به آخرین نسخه موجود سیستم عامل خود بروزرسانی کنند. برای به روز رسانی آیفون ها، کاربران باید به تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار.