اپل مک بوک با نمایشگر OLED را در سال 2024 عرضه می کند: گزارش

راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر، قبلا گزارش داده بود که اپل در سال 2024 از مک بوک 13.3 اینچی جدید با صفحه نمایش OLED به همراه مدل های ادعایی 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو OLED رونمایی خواهد کرد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز پیشنهاد کرد که این شرکت مدل های مک بوک OLED را «قبل از پایان سال 2024» عرضه خواهد کرد.

شایعه شده است که اپل مدتی است که روی صفحه نمایش OLED برای سری مک بوک کار می کند. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ممکن است خیلی زودتر به واقعیت تبدیل شود. طبق گزارش‌ها، مک‌بوک ایر جدید اپل ممکن است اولین دستگاه مک‌بوک با پنل نمایشگر OLED باشد و در اوایل سال 2024 عرضه شود. در حالی که مک بوک ایر از نمایشگرهای OLED استفاده خواهد کرد، مک بوک پرو همچنان از مینی استفاده خواهد کرد. -نمایشگر LED


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع Mini-LED جایگزینی برای OLED است که در برخی جنبه ها کمتر موثر و در برخی دیگر برتر است. بسیاری استدلال می کنند که نمایشگرهای OLED به دلیل سطح مشکی قوی ترشان نسبت به mini-LED ارجحیت دارند. این به دلیل این واقعیت است که پیکسل ها خود نور تولید می کنند. بنابراین اگر آن پیکسل ها باید سیاه باشند، می توان آنها را به طور کامل خاموش کرد.

طبق گزارش ها، اپل در حال توسعه مدل های جدید مک بوک ایر 13 و 15 اینچی است که از چیپست اپل M3 که هنوز معرفی نشده است، نیرو می گیرد. اگرچه این شرکت به طور رسمی چیزی را تأیید نکرده است، انتظار می‌رود دستگاه‌های جدید در ماه ژوئن در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی 2024 عرضه شوند.

طبق گزارش 9to5 Mac، مک‌بوک ایر آینده ظاهراً از فناوری OLED پشته‌ای استفاده خواهد کرد که نوعی فناوری OLED است که طول عمر نمایشگر، کارایی انرژی و روشنایی را افزایش می‌دهد. با این حال، طبق گزارش‌ها، مدل‌های مک‌بوک پرو در آینده‌ای قابل پیش‌بینی همچنان از صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی استفاده خواهند کرد.