اپل واچ سری 8، اپل واچ SE (نسل دوم) با سنسور دما راه اندازی شد

قیمت GPS اپل واچ سری 8 از 399 دلار (تقریباً 31800 روپیه) شروع می شود. در هند، قیمت آن از روپیه شروع می شود. 45900. مدل سلولی Watch Series 8 با قیمت پایه 499 دلار (تقریباً 39800 روپیه) رونمایی شده است. سری ساعت‌های هوشمند در رنگ‌های Midnight، Silver، Starlight و Red در دسترس خواهند بود. با خرید اپل واچ سری 8، این شرکت اشتراک رایگان Fitness+ را به مدت سه ماه نیز ارائه می دهد. این ساعت هوشمند امروز قابل سفارش است و از 16 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

اپل واچ SE (نسل دوم) مجهز به صفحه نمایش OLED رتینا است که 30 درصد بزرگتر از نسل قبلی خود است که در سال 2020 عرضه شد. ساعت هوشمند جدید همچنین به پردازنده سریعتر S8 مجهز است که اپل ادعا می کند 20 درصد سریعتر از پردازنده قبلی است. چیپست S5 در مدل قدیمی تر.

به عنوان مرجع، اپل واچ سری 7 در هند با قیمت اولیه روپیه به فروش رسید. 41900. قیمت تلفن همراه اپل واچ سری 7 در هند روپیه روپیه تعیین شد. 50900 برای گزینه اندازه 41 میلی متر.

اپل واچ SE (نسل دوم) اتصال سلولی را ارائه می دهد که امکان راه اندازی ساعت هوشمند با ویژگی تنظیم خانواده این شرکت را فراهم می کند که اولین بار با اپل واچ SE معرفی شد. همچنین دارای سنسور نوری ضربان قلب، تشخیص سقوط و ویژگی SOS اضطراری است. اپل واچ جدید SE (نسل دوم) تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.




منبع

در همین حال، اپل واچ SE (نسل دوم) قیمت از 249 دلار (تقریبا 19800 روپیه) برای مدل GPS و 299 دلار (تقریباً 23800 روپیه) برای مدل تلفن همراه شروع می شود. در هند، مدل GPS از Rs قیمت دارد. 29900. این ساعت در رنگ‌های Midnight، Silver و Starlight از 16 سپتامبر در دسترس خواهد بود و می‌توانید از امروز سفارش دهید.

به گفته اپل، اپل واچ جدید SE (نسل دوم) به ویژگی های نظارت بر سلامت، از جمله ECG و نظارت بر سطح اکسیژن خون مجهز شده است. همچنین ویژگی تشخیص تصادف را که در سری 8 اپل واچ موجود است ارائه می دهد.

مانند واچ سری 7، سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل نیز دارای ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام است. ردیابی اشباع اکسیژن خون (SpO2) را دریافت می کند که توسط حسگر داخلی اکسیژن خون فعال می شود. همچنین دارای نظارت بر ضربان قلب، تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) و نظارت بر نوار قلب (ECG) است.

اپل واچ سری 8 جدید دارای سنسور دمای جدیدی است که زنان را قادر می سازد چرخه تخمک گذاری خود را ردیابی کنند. اکنون مجموعه ای از ردیابی تخمک گذاری پیشرفته را ارائه می دهد و اپل می گوید که اطلاعات جمع آوری شده به صورت رمزگذاری شده در دستگاه ذخیره می شود و با رمزگذاری سرتاسر محافظت می شود.

غول فناوری کوپرتینویی هنوز قیمت هند و در دسترس بودن اپل واچ سری 8 و SE (نسل دوم) را اعلام نکرده است. فروش این ساعت‌های هوشمند از ۱۶ سپتامبر در ایالات متحده آغاز می‌شود.

غول فناوری کوپرتینویی ادعا می کند که اپل واچ سری 8 تا 18 ساعت عمر باتری تمام روز را ارائه می دهد. ساعت هوشمند جدید همچنین دارای یک حالت کم مصرف است که عمر باتری را افزایش می دهد و با شارژ کامل تا 36 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. به گفته این شرکت، همچنین پشتیبانی از شارژ سریعتر را ارائه می دهد.

مشخصات اپل واچ SE (نسل دوم).

اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE (نسل دوم) امروز در مراسم رونمایی «Far Out» شرکت کوپرتینویی معرفی شدند. آخرین سری ساعت‌های هوشمند از ویژگی‌های غول فناوری، نهمین نسخه از سری ساعت‌های هوشمند این شرکت است. این ساعت هوشمند در مدل های GPS و Cellular عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین از نسل دوم اپل واچ SE به عنوان جانشین مدل مقرون به صرفه ای که در سال 2020 عرضه شد، رونمایی کرد. ساعت های هوشمند جدید اپل از 16 سپتامبر در دسترس خواهند بود.

Apple Watch Series 8، Watch SE (نسل دوم)، قیمت، در دسترس بودن

گزینه سایز 45 میلی متری اپل واچ سری 7 جی پی اس قیمتی معادل روپیه داشت. 44900 و همین اندازه برای Watch Series 7 GPS + Cellular قیمتی معادل روپیه داشت. 53900.

مشخصات اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 دارای گزینه های GPS و سلولی است. مانند واچ سری 7، آخرین سری ساعت‌های هوشمند ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AoD) را حفظ می‌کنند. این دستگاه به طراحی به روز شده با نمایشگر بزرگتر نسبت به نسل قبلی مجهز شده است.