اپل واچ پرو برای دریافت باندها، چهره های منحصر به فرد؛ مدل جدید مقرون به صرفه پیشنهاد شده است

توسعه دوم برگرفته از گزارش نیویورک تایمز از طریق 9to5mac است. طبق گزارش‌ها، اپل یک مدل جدید اپل واچ را عرضه خواهد کرد که «ارزان‌تر از اپل واچ SE» خواهد بود و «به‌شدت برای مشتریان جوان ساعت‌های هوشمند رقابت خواهد کرد». ظاهراً این شرکت می‌خواهد از محبوبیت روزافزون والدینی استفاده کند که به کودکان خود یک پوشیدنی می‌دهند تا از این دستگاه‌ها به عنوان یک تلفن همراه برای بچه‌ها استفاده کنند، زیرا «صفحه‌های نمایش مینیاتوری مشکلاتی مانند اعتیاد به اینترنت را کاهش می‌دهند».

اپل واچ پرو احتمالاً مورد انتظارترین گجتی است که گفته می شود در رویداد معرفی سری آیفون 14 «Far Out» در روز چهارشنبه معرفی خواهد شد. اپل چندین باند را برای همراهی با ساعت‌های هوشمند راه‌اندازی می‌کند و همچنین با پشتیبانی از ساعت‌های مختلف عرضه می‌شود. طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل واچ پرو دارای باندها و واچ فیس های انحصاری خواهد بود. در همین حال، در یکی دیگر از توسعه‌های مرتبط با اپل واچ، گزارش شده است که شرکت مستقر در کوپرتینو مدل جدیدی را عرضه می‌کند که گفته می‌شود «ارزان‌تر از Apple Watch SE» است.

در این گزارش آمده است: «این مدل در کنار سایر نسخه‌های جدید ساعت، از جمله یک پوشیدنی سطح بالا برای ورزشکاران جدی که با ردیاب‌های تناسب اندام ساخته شده توسط رقیب خود Garmin رقابت می‌کند، معرفی خواهد شد.» طبق گزارش ها، هر دو اپل واچ پرو و ​​این مدل مقرون به صرفه اپل واچ، در کنار اپل واچ سری 8 در رویداد “Far Out”، که اولین سری آیفون 14 را نیز در 7 سپتامبر (چهارشنبه) خواهیم دید، عرضه خواهند شد.






منبع

اولین گزارش از گورمان است که توییت کرد اپل واچ پرو دارای مجموعه جدیدی از باندها خواهد بود که “بازی بسیار گسترده ای خواهند داشت و در تم ورزش های شدید بازی خواهند کرد.” او همچنین می‌گوید که «چهره‌هایی با اطلاعات بسیار متراکم برای معیارهای تناسب اندام نیز وجود خواهد داشت». منظور او از چهره های متراکم، چهره های ساعتی است که معیارهای مختلفی را در صفحه اصلی نشان می دهند. هیچ وضوحی در این مورد وجود ندارد.

او ادامه می دهد که این ساعت هوشمند “اضلاع صافی ندارد و مانند اپل واچ سری 7 گرد است.” او همچنین ادعا می کند که یک دکمه جدید در سمت چپ وجود خواهد داشت که قابل برنامه ریزی است. این بدان معنی است که شما می توانید آن دکمه خاص را برای انجام یک کار خاص، مانند باز کردن یک برنامه خاص، برنامه ریزی کنید.