ایرتل برنامه‌های پس‌پرداخت خانواده جدیدی را همراه با داده‌ها، وب‌سایت‌های جریانی ارائه می‌کند

Bharti Airtel ARPU، یک ماتریس رشد کلیدی، روپیه بود. 193 در سه ماهه دسامبر 2022.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع یکی از مقامات این شرکت به PTI گفت که طرح‌های جدید با هدف جذب مشتریان اعتباری برای تغییر به پس‌پرداخت انجام می‌شود که به موجب آن اعضای خانواده می‌توانند از محدودیت داده، تماس‌ها، پیامک‌های همراه در یک طرح استفاده بهینه کنند.

از مجموع 332 میلیون مشترکین تلفن همراه، این شرکت در سه ماهه دسامبر 2022، 5.4 درصد کاربران پس پرداخت در شبکه خود داشت.

این مقام گفت: “کاربران پیش پرداخت به طور کلی در خانواده نمی توانند کل داده ها را مصرف کنند. مجموعه خدمات OTT به آنها کمک می کند تا هزینه های خود را بهینه کنند.”

Bharti Airtel طرح‌های خانوادگی مختلفی را ارائه کرده است که داده‌های ماهانه را در محدوده 105 تا 320 گیگابایت ارائه می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد کاربران اعتباری را برای تغییر به اتصالات پس‌پرداخت جذب کند.

این طرح های خانوادگی جدید اجازه می دهد تا 2-5 اتصال تلفن همراه را در یک طرح بسته بندی کنید.

در طرح‌های خانواده سیاه‌پوست، ایرتل سرویس DTH را در طرح سطح مبتدی که از روپیه شروع می‌شود، همراه کرده است. 799 در ماه، اتصال پهنای باند با 2 اتصال پست پولی تلفن همراه به قیمت روپیه. 998 و زیر روپیه. با طرح 2299، این شرکت 4 اتصال پس پرداخت را با DTH و سرویس پهنای باند همراه کرده است.

طرح‌های خانوادگی جدید آپلود شده در وب‌سایت شرکت در محدوده 100 میلیون تومان است. 599 تا روپیه 1499 در ماه، در حالی که برنامه های خانواده سیاه که DTH و سرویس پهنای باند ثابت را بسته بندی می کند، در محدوده روپیه است. 799 تا روپیه 2299 در ماه

به گفته این مقام، در حالی که این برنامه ها استفاده موثری از خدمات خواهد داشت، اما این شرکت انتظار دارد از نظر میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) از مشترکان طرح خانواده سود کسب کند.

Airtel اشتراک Amazon Prime را به مدت شش ماه و Disney+Hotstar را به مدت 1 سال همراه کرده است در حالی که Netflix را در طرح های با قیمت بالاتر ارائه می دهد.

پایگاه مشتری پس پرداخت Bharti Airtel نسبت به سال قبل حدود 8 درصد رشد کرد و تا 31 دسامبر 2022 به 18.9 میلیون رسید.