ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر می‌گوید پس از بحث عمومی درباره عملکرد اپلیکیشن اندروید، توسعه‌دهنده برنامه اخراج شد.

توسعه دهنده به طور کوتاه پاسخ داد: “شاید او باید به صورت خصوصی سوال بپرسد. شاید از Slack یا ایمیل استفاده کند.” سپس کاربر دیگری به صدا درآمد و ماسک را در توییت خود تگ کرد و از میلیاردر پرسید: “با این نوع نگرش، احتمالاً این مرد را در تیم خود نمی خواهید.”

من 20 سال است که توسعه دهنده هستم. و من می توانم به شما بگویم که به عنوان کارشناس دامنه در اینجا باید به رئیس خود به طور خصوصی اطلاع دهید.

یکی از بزرگترین تغییراتی که توییتر شاهد آن است، گنجاندن اشتراک آبی جدید 7.99 دلاری در هر ماه است. با این حال، تصمیم ماسک برای اجرای هزینه تیک آبی برای بسیاری از افراد خوب نبود و چندین برند بزرگ تبلیغات خود را از وب‌سایت میکروبلاگینگ لغو یا متوقف کردند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، که کارمندان و پیمانکاران پلتفرم میکروبلاگینگ را اخراج کرده است، یکی دیگر از اعضای تیم توییتر خود را اخراج کرد. فردی که کارش توسط ماسک خاتمه یافته است، یک توسعه‌دهنده اندروید به نام اریک فروهوفر است که در توییت خود اعلام کرده بود که ارزیابی ماسک از کندی توییتر زیرا برنامه «بیش از 1000 RPC بد دسته‌بندی شده فقط برای نمایش جدول‌های زمانی» انجام می‌دهد، اشتباه بوده است. فراخوانی روش از راه دور (RPC) به یک برنامه در یک رایانه اجازه می دهد تا به یک سرویس از برنامه ای که در دستگاه دیگری قرار دارد و در محاسبات توزیع شده استفاده می شود.

ماسک در پاسخ گفت: او اخراج شده است.

بعداً، توسعه‌دهنده توئیت ماسک را نقل کرد و نوشت: “من 6 سال در توییتر برای اندروید کار کرده‌ام و می‌توانم بگویم که این اشتباه است.” ماسک از او پرسید پس لطفا مرا تصحیح کن عدد مناسب چیست؟ او همچنین پرسید: “تویتر در اندروید فوق العاده کند است. برای رفع آن چه کرده اید؟”

یکشنبه شب، ماسک توییت کرد: “Btw، می‌خواهم از اینکه توییتر در بسیاری از کشورها بسیار کند است عذرخواهی می‌کنم. برنامه بیش از 1000 RPC بد دسته‌بندی شده را فقط برای ارائه یک جدول زمانی خانگی انجام می‌دهد!”

او همچنین تصمیمات زیادی گرفته است که بر عملکرد توییتر که میلیون ها کاربر فعال روزانه دارد، تأثیر می گذارد.

هنگامی که واکنش ها به مکالمه توئیتر فرونهوفر بالا گرفت، یک کاربر مستعار اظهار داشت: “من 20 سال است که یک توسعه دهنده هستم. و می توانم به شما بگویم که به عنوان متخصص دامنه اینجا باید به رئیس خود به طور خصوصی اطلاع دهید. او سعی می‌کند یاد بگیرد و کمک‌کننده باشد، باعث می‌شود شما شبیه یک برنامه‌نویس بدخلق به نظر برسید.”