ایلان ماسک به طور خلاصه لوگوی پرنده آبی را به میم «دوج» در وب سایت توییتر تغییر داد

کاربران توییتر روز دوشنبه در نسخه وب توییتر متوجه میم «doge» شدند که بخشی از لوگوی بلاک چین و ارز دیجیتال Dogecoin است و به عنوان یک شوخی در سال 2013 ایجاد شد.

به گزارش Variety، لازم به ذکر است که تصویر دوج (از یک شیبا اینو) به عنوان لوگوی بلاک چین و ارز دیجیتال Dogecoin شناخته می شود که به عنوان یک شوخی در سال 2013 ایجاد شد – برای تمسخر سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین.

پس از اینکه ماسک در مارس 2022 توئیت کرد، قبل از پیشنهاد نهایی موفقیت آمیز خود برای خرید توییتر، “با توجه به اینکه توییتر به عنوان میدان عمومی شهر عمل می کند، عدم پایبندی به اصول آزادی بیان اساساً دموکراسی را تضعیف می کند. چه باید کرد؟” ماسک توییت کرد.

pic.twitter.com/wmN5WxUhfQ

— ایلان ماسک (@elonmusk) 3 آوریل 2023

@WSBChairman پاسخ داده بود، “فقط توییتر بخرید… و لوگوی پرنده را به دوج تغییر دهید.” ماسک پاسخ داد: “هههههههههههههههههههههههه.”

به گزارش ورایتی، ماسک که پاییز گذشته توییتر را با معامله ای 44 میلیارد دلاری (تقریباً 362100 کرور) خرید، یکی از طرفداران معروف میم دوج است و هم در توییتر و هم در طول حضورش در سال گذشته Dogecoin را تبلیغ کرده است. میزبانی شنبه شب زنده. پس از تغییر لوگوی وب توییتر در روز دوشنبه، ارزش Dogecoin بیش از 20 درصد افزایش یافت.

مدیر عامل توییتر همچنین اسکرین شات مکالمه 26 مارس 2022 بین خود و حساب کاربری ناشناس را به اشتراک گذاشت که در آن دومی درخواست تغییر لوگوی پرنده به “doge” را داشت. ماسک با به اشتراک گذاشتن این پست در توییتر نوشت: “همانطور که قول داده بود.”





منبع

همانطور که قول داده شده بود pic.twitter.com/Jc1TnAqxAV

— ایلان ماسک (@elonmusk) 3 آوریل 2023

قابل ذکر است که هیچ تغییری در اپلیکیشن موبایل توییتر ایجاد نشده است.