ایلان ماسک می‌گوید توییتر درآمد تبلیغات را با برخی از تولیدکنندگان محتوای خود به اشتراک می‌گذارد

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

ماسک قبلاً همچنین اعلام کرده بود که خرید توییتر بخشی از یک طرح اصلی برای ایجاد “اپلیکیشن همه چیز” خواهد بود. این برنامه، به گفته این میلیاردر، شبکه های اجتماعی، پرداخت های همتا به همتا و خرید تجارت الکترونیک را ارائه می دهد.

© تامسون رویترز 2023

به طور جداگانه، ماسک روز جمعه گفت که میراث Blue Verified تا چند ماه دیگر از بین خواهد رفت زیرا “عمیقاً خراب شده است”.

از امروز، توییتر درآمد تبلیغاتی را با سازندگان برای تبلیغاتی که در رشته‌های پاسخ آنها ظاهر می‌شود به اشتراک می‌گذارد.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 3 فوریه 2023

ماسک چند روز پس از به دست گرفتن مدیریت شرکت، گفت توییتر با کاهش “عظیم” درآمد مواجه شده است و گروه‌های فعال را به دلیل فشار بر تبلیغ‌کنندگان مقصر دانست.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر روز جمعه گفت که توییتر شروع به تقسیم درآمد حاصل از تبلیغات با برخی از تولیدکنندگان محتوای خود خواهد کرد.

توییتر شاهد فرار تبلیغ‌کنندگان در میان نگرانی‌ها در مورد رویکرد ماسک به قوانین تعدیل محتوا بوده که بر درآمد آن تأثیر می‌گذارد.


ماسک به عنوان مدیر عامل توییتر بر کاهش هزینه ها و ارائه طرح های جدید برای سرویس اشتراک توییتر آبی تمرکز کرده است که نشان “تأیید شده” را ارائه می دهد.

ماسک از زمان تصاحب خود، توییتر را برای ایجاد جریان‌های جدید درآمد تحت فشار قرار داده است. این شرکت پس از تصاحب 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3.6 لک کرور) شرکت در ماه اکتبر، با کاهش درآمد تبلیغاتی روبرو شده است.

از روز جمعه، درآمد حاصل از تبلیغاتی که در رشته‌های پاسخ سازنده ظاهر می‌شود، به اشتراک گذاشته می‌شود. ماسک گفت که کاربر باید مشترک Blue Verified باشد.

ماسک، با این حال، جزئیاتی در مورد بخشی از درآمدی که قرار است با کاربران به اشتراک گذاشته شود، ارائه نکرد.