ایلان ماسک می‌گوید توییتر طرح پرداخت هر مقاله را برای ناشران رسانه ارائه خواهد کرد

طرح ماسک سؤالاتی را در مورد اینکه دقیقاً چگونه امیدوار است که رویکرد پرداخت خرد را در زمانی که دیگران شکست خورده اند عملی کند، ایجاد می کند.

و کارلوس گیل، نویسنده کتابی در زمینه بازاریابی، در توییتی نوشت: “در نهایت، پرداخت به ازای هر بازدید برای اخباری که باعث نمی شود احساس کنید در حال خرید یک آبجوی استادیوم گران قیمت هستید. مقالات خود را به صورت رایگان دریافت کنید و مطالب خود را حفظ کنید. کیف پول مبارک.”


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

جیمز بال، روزنامه‌نگار بریتانیایی چندین مشکل را در پرداخت خرد فهرست کرد – ایده‌ای که او در مجله Columbia Journalism Review نوشت که «قطعاً برای ناشران بزرگ در سرتاسر سیاره پیش آمده است».

این پلتفرم که ماه آینده راه اندازی می شود، به ناشران رسانه اجازه می دهد تا با یک کلیک، به ازای هر مقاله از کاربران هزینه دریافت کنند.

ایلان ماسک روز شنبه برنامه‌ای را برای پلتفرم توییتر خود اعلام کرد که به ناشران رسانه‌ها اجازه می‌دهد تا با یک کلیک از کاربران بر اساس هر مقاله هزینه دریافت کنند.

چند نفری که در توییتر پست می‌کردند مخالفت‌های دیگری را مطرح کردند. آنها گفتند که رویکرد هر مقاله می تواند شکوفایی “طعمه کلیکی” را تشویق کند، ممکن است ناشران بزرگ را به ناشران کوچک ترجیح دهد، و مشخص نیست که نویسندگان – نه فقط گروه های خبری – سودی ببینند.

او گفت که این طرح از ماه آینده آغاز خواهد شد، اما جزئیاتی در مورد قیمت دقیق یا کاهشی که توییتر انجام خواهد داد، ارائه نکرد.

این اعلام در حالی منتشر شد که ماسک در میان بحث‌های مکرر در تلاش برای سودآور کردن توییتر است.

سازمان‌های رسانه‌ای سال‌ها درگیر نحوه تدوین برنامه‌های اشتراکی هستند که هزینه‌های عملیاتی خود را پرداخت می‌کنند، حتی زمانی که خوانندگان به دریافت رایگان اخبار در اینترنت عادت کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد که بسیاری از خوانندگان در هنگام مواجهه با دیوار پرداخت به سادگی کلیک می کنند. و ناشران “بسیار” ترجیح می دهند مشترکان تمام وقت را ثبت نام کنند که درآمد تبلیغاتی بسیار بیشتر از 20 سنت یا بیشتر از فروش یک مقاله است.