مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، روز دوشنبه گفت که این شرکت رسانههای اجتماعی راهاندازی مجدد سرویس اشتراک چک آبی خود را به تعویق میاندازد، یک تاخیر از جدول زمانی اولیه آزمایشی او برای بازگرداندن این سرویس به پلتفرم. ماسک در توییتی گفت: «راه اندازی مجدد Blue Verified را تا زمانی که اطمینان زیادی برای توقف جعل هویت وجود نداشته باشد، متوقف می کنیم.
اما یک گزینه اشتراک که برای هر کسی که آماده پرداخت است باز بود، اوایل این ماه برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که ماسک برای حفظ تبلیغکنندگان مبارزه میکند، عرضه شد.
علامت چک آبی مورد علاقه قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رزرو شده بود.
توییتر سرویس اشتراک چک آبی 8 دلاری خود را که اخیراً اعلام شده بود، متوقف کرده بود، زیرا حسابهای جعلی رشد کرده و گفته بود که سرویس اشتراک چک آبی توییتر از 29 نوامبر مجدداً راهاندازی میشود.
راه اندازی مجدد Blue Verified را تا زمانی که اطمینان زیادی برای توقف جعل هویت وجود نداشته باشد متوقف کنید.
ماسک همچنین در توییتی نوشت که توییتر در هفته گذشته 1.6 میلیون کاربر اضافه کرده است که “یکی دیگر از بالاترین رکوردها”.
هفته گذشته، ماسک توییت کرد که با انتشار جدید، تغییر نام تایید شده افراد باعث از دست رفتن چک آبی می شود تا زمانی که نام آنها توسط توییتر تایید شود تا شرایط خدمات پلتفرم را رعایت کند.
تبلیغکنندگان در توییتر، از جمله شرکتهای بزرگی مانند جنرال موتورز، موندلز اینترنشنال، و فولکس واگن AG، تبلیغات خود را در این پلتفرم متوقف کردهاند، زیرا با رئیس جدید دست و پنجه نرم میکنند.
ماسک قبلاً گفته بود که کاربران توییتر که جعل هویت را بدون مشخص کردن آن بهعنوان یک حساب تقلید آمیز انجام میدهند، برای همیشه و بدون اخطار تعلیق خواهند شد. چندین حساب کاربری جعلی از جمله نینتندو و BP به حالت تعلیق درآمده است.
احتمالاً از بررسی رنگ های متفاوت برای سازمان ها نسبت به افراد استفاده می کند.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 22 نوامبر 2022
همچنین تخمین زده میشود که صدها کارمند توییتر هفته گذشته پس از ضربالاجل پنجشنبهای که ماسک برای «ساعتهای طولانی با شدت بالا» ثبتنام میکنند، کار را ترک کردهاند.
© تامسون رویترز 2022
احتمالاً برای سازمانها نسبت به افراد مختلف از بررسی رنگهای متفاوت استفاده میکند.»