اینتل و نحوه رانندگی خودکار مشکل خودروی الکتریکی را حل می کند

اسرائیل یک مورد آزمایشی خوب بود زیرا رانندگان قوانین رانندگی را به عنوان پیشنهاد به جای قانون در نظر می گیرند. در آنجا مردم را دیدم که در سمت اشتباه خیابان رانندگی می‌کردند، در پیاده‌روها پارک می‌کردند و طوری رانندگی می‌کردند که انگار برای دربی‌های تخریب تمرین می‌کردند.

اما این ایده که ماشین خودش را کنار بگذارد، به طور خودکار خودش را شارژ کند، و سپس در زمانی که نیاز به رانندگی داشته باشم، من را بلند کنم، برای من فوق العاده جذاب است. از جست‌وجوی پارکینگ، به یاد آوردن جایی که ماشین را پارک کرده‌ام، و نشستن در ماشین در حین شارژ کردن آن هم جذابیت خاصی ندارد، متنفرم.

برای من، لپ‌تاپ سرفیس، که چند سال بعد عرضه شد، ابزار بهره‌وری بسیار بهتری بود. نسخه فعلی از یک صفحه نمایش منحصر به فرد استفاده می کند که به طور خاص برای کار بهتر با ویندوز طراحی شده است، عمر باتری بسیار بهتری دارد و عملکرد بسیار بهتری نسبت به طراحی تبلت به جلو، به استثنای برخی موارد، دارد.

مردم در شهرها گاراژ ندارند و استفاده از شارژرهای عمومی نه تنها آزاردهنده است، بلکه یافتن آنها نیز نسبتاً سخت است. این یک مشکل است زیرا خودروهای برقی در مسیرهای کوتاه و ترافیک نسبت به رانندگی از راه دور و سرعت برتری دارند. بنابراین، آنها باید در شهرها بهتر باشند و به مراتب تمیزتر عمل کنند، اما علیرغم برتری ذاتی، در این مناطق غیرعملی باقی می مانند.

سیستم سطح 2+ نرم‌تر به نظر می‌رسید، و خودرو به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که تهاجمی‌تر باشد، به این معنی که من از پدل فانتوم (پدال ترمز خیالی در سمت سرنشین) برای ترمز کردن زیاد استفاده کردم.

این آخری بدان معناست که در حالی که استفاده از شارژرهای عمومی دردناک است، اکثر ما به ندرت از آنها استفاده می کنیم. به عنوان مثال، من در سه سالی که یک ماشین برقی داشته ام، چهار یا پنج بار از آن شارژرها استفاده کرده ام. اما من یک گاراژ دارم که می توانم در آن شارژر بگذارم.

رانندگی خودکار سطح 4 به خودروها امکان می دهد در حالت خودران کار کنند.

من نه تنها یک ماشین الکتریکی، یک جگوار I-Pace 2019 رانندگی می کنم، بلکه مدیر انجمن جگوار I-Pace ایالات متحده هستم.

محصول فناوری هفته

لپ تاپ سرفیس 4

در خودروهای برقی، باتری ضعیف‌ترین حلقه است که در حال حاضر به زمان بیشتری برای شارژ کردن نسبت به پر کردن بنزین خودرو نیاز دارد. بسیاری از ما با شارژ کردن یک شبه در خانه که راحت تر از رفتن به پمپ بنزین است، این مشکل را جبران می کنیم. (باید اعتراف کنم که از رانندگی در پمپ بنزین ها و شنیدن صدای ناله های مردم در مورد قیمت بنزین ضرر زیادی دریافت می کنم).

سوار دو ماشین شدیم که یکی از آنها Mobileye Supervision و دیگری Mobileye Drive بود. Mobileye Supervision سیستم سطح 2+ آنهاست و Drive سیستم سطح 4/5 آنهاست که حتی داشتن یک نفر در ماشین اختیاری است. Mobileye همچنین دارای یک فناوری متوسط ​​است که Mobileye Chauffer نام دارد که در آن می توانید سطح 4 را انجام دهید.

فناوری‌ای وجود دارد که می‌تواند این مشکل را برطرف کند و آن شارژ بی‌سیم است، اما قرار دادن آن در مقیاس نه تنها به سیم‌کشی مجدد در شهر نیاز دارد، بلکه به پاره کردن خیابان‌هایی که باید این فناوری نصب شود نیز نیاز دارد. دولت ها در تامین بودجه نگهداری زیرساخت ها خوب عمل نکرده اند، چه رسد به ایجاد زیرساخت های جدید که نیاز به حفظ و نگهداری دارند.

رانندگی خودمختار برای نجات

این برای مایکروسافت خوب بود زیرا آی‌پد، از آنجایی که مبتنی بر ARM بود، از نظر عمر باتری، مزایای زیادی در بازار تبلت‌ها داشت که تبلت اولیه x86 اینتل با سرفیس آن را برآورده نمی‌کرد.

در حالی که هنوز تعداد زیادی از نیروگاه های تولید برق وجود دارند که به طور ناکارآمد کار می کنند (باید به این نکته اشاره کنم که استخراج کریپتو مشکلات قابل توجهی در ظرفیت الکتریکی ایجاد می کند)، نرخ اتصال بسیار بالایی بین آنهایی که ماشین های الکتریکی دارند و آنهایی که پنل های خورشیدی روی خود دارند وجود دارد. خانه‌ها – و بیشتر افرادی که ماشین‌های الکتریکی دارند، آنها را در خانه شارژ می‌کنند.

عدم جستجو برای پارکینگ در خیابان، که اغلب یک مشکل بزرگ در شهرها است و شهرها می توانند شارژ بی سیم یا شارژرهای برقی روباتیک را در سازه های پارکینگ قرار دهند که اجرای آن بسیار آسان تر است، و تعداد وسایل نقلیه پارک شده در خیابان را کاهش می دهد. ، و ترافیک را کاهش دهید.

این به همسرم اجازه می‌دهد تا از دردسر دیر رسیدن من، خطر مسافت رانندگی در شب جلوگیری کند و نگرانی من را از این که کسی سعی کرده است به ماشین من نفوذ کند یا در زمانی که من نبودم توسط آب و هوا یا راننده دیگری آسیب دیده است را از بین ببرد.

تجربه رانندگی خودمختار

تبلیغات

من شخصاً نسخه 15 اینچی مشکی AMD این محصول را ترجیح می‌دهم و از آن استفاده می‌کنم، اما به طور کلی، سرفیس لپ‌تاپ 4 محصول مورد علاقه من در خط سرفیس و محصول هفته من است.

تبلیغات

ما در مورد توانایی تماشای فیلم، خواندن یا خوابیدن در حین رانندگی صحبت می‌کنیم، اما مزیت بزرگ خودروهای برقی خودران در شهرها این است که می‌توانند در مواقعی که از آنها استفاده نمی‌شود به مکان‌های دور بروند، شارژ شوند، سپس در صورت نیاز برگردند.

من زمانی متعلق به یک باشگاه اتومبیل بودم که در آن اتومبیل های ما بین رانندگان به اشتراک گذاشته می شد و به من این امکان را می داد که تجربه مالکیت ناوگان اتومبیل های عجیب و غریب را بدون هزینه های مربوط به آن داشته باشم، اما به سرعت متوجه شدم که بیشتر می خواهم اتومبیل شخصی خود را برانم. اولین جگوار F-Types، بیشتر از نمونه‌های عجیب و غریب واقعی بود که می‌توانستم رانندگی کنم، زیرا ترس از شکستن و پرداخت هزینه برای تعمیر این نوع عجیب و غریب، لذت زیادی را از این تجربه می‌برد، و صادقانه بگویم، رانندگی ماشین من به سادگی سرگرم‌کننده‌تر بود. .

با گذشت زمان، از آنجایی که اینتل و AMD به شدت روی ضرر عمر باتری خود برای ARM کار کردند و در عین حال مزیت عملکرد خود را حفظ کردند، محصول بهتر شد. نسخه AMD محصول فعلی باید عملکرد کمی بیشتر داشته باشد در حالی که پیشنهاد اینتل ممکن است با استانداردهای شرکت مطابقت بیشتری داشته باشد.

هفته گذشته برای بازدید از امکانات چشمگیر اینتل در اسرائیل بودم. در حالی که بیشتر سفر بر روی مرکز توسعه اسرائیل اسرائیل (IDC) متمرکز بود، همچنین یک ارائه در مورد تاسیسات Mobileye اینتل در اسرائیل برگزار شد. این بخش، که در نهایت به یک IPO تبدیل خواهد شد (حرکتی که باید تا بهبودی بازار منتظر ماند) گروهی است که تلاش‌های خودروی مستقل اینتل را هدایت کرد.

من طرفدار زیادی از آن محصولات اولیه تبلت نبودم زیرا آنها به سادگی با نحوه کار من مطابقت نداشتند. خوب، با خروج زودهنگام استیو جابز، که نقش مهمی در هدایت این روند داشت، خطر مایکروسافت تا حد زیادی از بین رفت و روند تبلت متوقف شد و نیاز به آن دسته از محصولات کاهش یافت.

در ماشین محرک هم جذاب و هم کمی ترسناک بود. عادت کردن به رانندگی با ماشین کمی زمان می برد و ماشین به چیزهایی که من هنوز ندیده بودم واکنش نشان می دهد. تماس‌های نزدیک همه به این دلیل بود که راننده‌ای تهاجمی با ما ارتباط برقرار می‌کرد یا رفتار نامنظمی داشت، اما ماشین پیش‌بینی کرد و از مشکل جلوگیری کرد.