اینستاگرام با پشتیبانی از افزودن حداکثر پنج لینک به پروفایل های کاربر به روز شد: همه جزئیات

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، از عرضه این ویژگی در کانال پخش خود خبر داد. وی اظهار داشت که امکان افزودن بیش از یک لینک به بیو پروفایل یکی از پرتقاضاترین ویژگی های این پلتفرم است.

اینستاگرام برای افزودن قابلیت جدیدی که توسط چندین کاربر در پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری ویدیو و تصویر درخواست شده است، به روز شد. کاربران قبلاً می توانستند پیوندی را در بیو نمایه خود به اشتراک بگذارند. این شرکت در حال حاضر توانایی اضافه کردن حداکثر پنج لینک را ارائه می‌کند، حرکتی که به کاربران و سازندگانش کمک می‌کند کارهای بیشتری را به نمایش بگذارند. کاربران این سرویس متعلق به متا اکنون می توانند کسب و کار آنلاین، محتوا و همچنین لینک های پروفایل های مختلف شبکه های اجتماعی را با فالوورهای اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی در حال حاضر در سطح بین المللی در حال اجراست و انتظار می رود در روزهای آینده به بیش از یک میلیارد کاربر اینستاگرام برسد.

کاربرانی که می خواهند پیوندهای بیشتری به بیو خود اضافه کنند، می توانند روی آن ضربه بزنندلینک خارجی اضافه کنید گزینه روی پیوندها بخش از ویرایش نمایه منو. انتظار می‌رود این ویژگی تا پایان ماه جاری به تمامی کاربران اینستاگرام دسترسی پیدا کند. کارکنان گجت 360 می‌توانند تأیید کنند که این ویژگی قبلاً در حساب‌های آنها در iOS و Android منتشر شده است.

در ماه مارس، اینستاگرام یک ویژگی جدید Reminder Ads را برای آوردن تبلیغات به دسته بندی نتایج جستجو راه اندازی کرد. در همین حال، متا همچنین در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ایموجی‌های متحرک را برای نسخه بعدی اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب ارسال کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این اعلام در حالی منتشر می شود که بنا به گزارش ها، متا مادر اینستاگرام در حال آماده شدن برای اعلام اخراج کارکنان در سراسر شرکت به عنوان بخشی از فرآیند بازسازی است. این شرکت به مدیران اعلام کرده است که آمادگی خود را برای اعلام کاهش مشاغل در روزهای آینده اعلام کنند. در همین حال، متا به افزودن ویژگی‌ها به فیس‌بوک، واتساپ و اینستاگرام ادامه می‌دهد.

تا پیش از این، کاربران اینستاگرام مجاز بودند تنها یک لینک به بیو پروفایل خود اضافه کنند. این برنامه پیام‌رسانی عکس-ویدیویی ترجیح می‌دهد کاربران خود را محدود به اکوسیستم متا نگه دارد تا تعامل خود را حفظ کند، و باعث شد تا کاربران به وب‌سایت‌های «پیوند در بیو» متوسل شوند که به آنها اجازه می‌داد پیوندی به صفحه‌ای که میزبان چندین لینک است اضافه کنند. اینستاگرام اکنون به کاربران این امکان را می دهد که پیوندهای دیگری از جمله حساب های Linktree، Beacons و Discord اضافه کنند.