اینستاگرام برای محافظت از کاربران در برابر سوء استفاده و محتوای نامناسب به‌روزرسانی‌هایی را اعلام می‌کند

علاوه بر اینها، اینستاگرام همچنین زمانی که کاربر سعی می کند پیامی را برای سازنده ارسال کند، یک درخواست دستورالعمل انجمن را نمایش می دهد. این عمل با هدف حذف استفاده از کلمات توهین آمیز است.





منبع

همانطور که توسط شرکت رسانه های اجتماعی در پست وبلاگ خود توضیح داده شده است، ویژگی ها را به روز کرد تا به کاربران اجازه دهد در اینستاگرام مسدود شوند. از طریق این ویژگی، کاربر می تواند چندین حساب ایجاد شده توسط یک شخص خاص را مسدود کند. این همچنین حساب های موجودی را که ممکن است فرد قبلاً داشته باشد مسدود می کند.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی گفت: «بر اساس نتایج اولیه آزمایش این تغییر جدید، ما انتظار داریم که جامعه ما هر هفته 4 میلیون حساب کمتر را مسدود کند، زیرا این حساب ها اکنون به طور خودکار مسدود می شوند.

همه کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند تمام حساب‌های موجود یک شخص را مسدود کنند، با گسترش قابلیتی که سال گذشته راه‌اندازی شد و تنها امکان مسدود کردن حساب‌های جدیدی را که ممکن است ایجاد کنند را فراهم می‌کرد.

این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس، مقابله با سخنان نفرت‌انگیز و سوء استفاده آنلاین را در پلتفرم خود دوچندان کرده است، که در میان نوجوانان و جوانان محبوب‌تر از فیس‌بوک متا است.

اینستاگرام همچنین ویژگی خود را ارتقا داده است که با فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز به پاسخ‌های Stories، به جلوگیری از مشاهده پیام‌های احتمالی توهین آمیز به کاربران کمک می‌کند و روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال گسترش «تکان‌های» طراحی شده برای محافظت از سازندگان در برابر آزار و اذیت است.

شرکت متا پلتفرم روز پنجشنبه اعلام کرد اینستاگرام ویژگی هایی را افزایش می دهد که به کاربران کمک می کند حساب های سوء استفاده کنندگان و ترول ها را در پلت فرم رسانه های اجتماعی مسدود کنند.

علاوه بر این، اکنون پشتیبانی از کلمات پنهان به چندین زبان جدید دیگر از جمله فارسی، روسی، ترکی، بنگالی، مراتی، تلوگو و تامیل گسترش یافته است.

این شرکت همچنین به‌روزرسانی‌ای را به Hidden Words اضافه کرد که سال گذشته راه‌اندازی شد و به کاربران اجازه داد پاسخ‌های Stories را که ماهیت توهین‌آمیز دارند پوشش دهند. علاوه بر این، پاسخ های نامناسب از افرادی که شما آنها را دنبال نمی کنید به طور خودکار به پوشه درخواست های پنهان ارسال می شود.