اپل در سال 2021 تغییرات حریم خصوصی را در آیفونها اعمال کرد که توانایی تبلیغکنندگان را برای جمعآوری دادهها برای تبلیغات هدفمند محدود کرده است.
© تامسون رویترز 2023
اپل در سال 2021 تغییرات حریم خصوصی را در آیفونها اعمال کرد که توانایی تبلیغکنندگان را برای جمعآوری دادهها برای تبلیغات هدفمند محدود کرده است.
© تامسون رویترز 2023
زیان خالص اسنپ 288 میلیون دلار (تقریباً 2350 کرور روپیه) در طول سه ماهه بود که کمتر از درآمد خالص 23 میلیون دلاری (تقریباً 190 کرور روپیه) در سال قبل بود. درآمد سه ماهه چهارم منتهی به 31 دسامبر 1.3 میلیارد دلار (تقریبا 1,06,000 کرور) بود که نسبت به سه ماهه سال قبل ثابت و مطابق با انتظارات تحلیلگران بود.
مدیر اجرایی اسنپ، ایوان اشپیگل، طی یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت که این شرکت در حال تلاش برای بهبود توانایی خود در اندازه گیری و افزایش اثربخشی تبلیغات خود است، اما برای تبدیل سرمایه گذاری ها به درآمد بیشتر زمان می برد.
صاحب اپلیکیشن پیامرسانی عکس اسنپچت، اولین پلتفرم بزرگ تبلیغات دیجیتالی بود که نتایج سهماهه چهارم را گزارش کرد، که سرنخ اولیهای را برای پلتفرمهایی مانند Meta Platforms مالک فیسبوک و گوگل آلفابت ارائه میدهد.
اسنپ در نامهای به سرمایهگذاران اعلام کرد تضعیف اقتصاد، افزایش رقابت از دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی و «تغییر سیاستهای پلتفرم» همچنان به کسبوکارش در سه ماهه چهارم آسیب میزند.
مدیر اجرایی اسنپ، ایوان اشپیگل، روز پنجشنبه گفت اپلیکیشن پیامرسان عکس این شرکت اسنپ چت در حال حاضر 750 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، در حالی که در یک سخنرانی سرمایهگذار صحبت میکرد.
ماه گذشته، اسنپ چت درآمدهای سه ماهه ناگواری را گزارش کرد و نشان داد که درآمد سه ماهه جاری ممکن است تا 10 درصد کاهش یابد، زیرا این پلتفرم اجتماعی با تقاضای ضعیف تبلیغات دست و پنجه نرم می کند.