باربی دقیقاً یک فیلم کودکانه نیست، علیرغم اینکه این برند عمدتاً کودکان را هدف قرار داده است.

باربی – جمعه در سینماها – اولین اقتباس لایو اکشن از مجموعه عروسک های محبوب ماتل است، پس از تعداد زیادی انیمیشن که در VOD توزیع شدند. در حالی که جمعیت اصلی عروسک های تیتراژ، دختران بین 3 تا 12 سال هستند، تصور گرتا گرویگ آماده است که حاوی برخی «مرجعات پیشنهادی و زبان مختصر» باشد و رتبه سنی را به U/A در هند ارتقا دهد. نگران نباشید، زیرا این مانع از تماشای فیلم توسط بچه ها نمی شود، بلکه نشان می دهد که فیلم برای طیف گسترده ای از مخاطبان جذاب است. بریتانیا از قوانین هند پیروی می کند، جایی که کودکان زیر 12 سال باید با والدین همراه باشند، در حالی که در ایالات متحده، امتیاز فیلم روی PG-13 تنظیم شده است – کمی بالاتر.

شاید به همین دلیل است که او از سختی دنیای واقعی آگاه است، که با فرض فیلم که در آن باربی رابی را از سرزمین باربی می فرستد مطابقت دارد. پس از رسیدن به دنیای واقعی با کن، آنها به خاطر لباس های ظالمانه شان مورد تمسخر قرار می گیرند، با آنها بد رفتار می شود و حتی در نهایت دستگیر می شوند – که باربی از همه آنها متنفر است، اما کن دوست دارد. ویل فرل به عنوان مدیر عامل خیالی ماتل که به آن سوخت اضافه می کند، می خواهد آن جفت را در جعبه های مقوایی خود قفل کند. فرل در صحبت با وال استریت ژورنال، این فیلم را یک طنز بزرگ خواند و گفت که این فیلم اظهار نظری درباره مردسالاری مردانه است. به طور خلاصه، در هر سه کشور، باربی فیلم مخاطبانی است که خارج از محدوده سنی اصلی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با توجه به تریلرهایی که شاهد آن بودیم باربی انتشار، این نباید کاملاً غافلگیر کننده باشد، زیرا شخصیت اصلی در یک نقطه مورد آزار جنسی قرار می گیرد. با رده‌بندی سنی به عنوان راهنما، این به والدین/ سرپرستان بستگی دارد که تصمیم بگیرند که آیا فیلم برای فرزندانشان مناسب است یا خیر. در ماه آوریل، برادران وارنر صحنه‌ای از ساحل بین دو کن – رایان گاسلینگ و سیمو لیو – منتشر کرد که در آن فرد اول بارها و بارها می‌گوید که «من تو را کنار می‌کشم»، حتی درباره اینکه لیو نمی‌تواند خودش را کنار بگذارد، اظهار نظر می‌کند. . از آنجایی که عروسک‌های باربی اندام تناسلی ندارند، از هر یک از آنها طعنه‌آمیز است. این توسط صحنه دیگری پشتیبانی می شود که در آن باربی عجیب و غریب کیت مک کینون جدایی ها را انجام می دهد و ظاهراً سعی می کند زیر لباس باربی مارگوت رابی را نگاه کند. مک‌کینون نسخه آزمایشی باربی را بازی می‌کند که معمولاً دور انداخته می‌شود – به یک معنا – دختران موهای خود را به روش پانکی کوتاه می‌کردند، انگشتان پای خود را می‌سوختند و آرایش عجیب و غریب مداد رنگی می‌کردند.

باربی اکران 21 جولای در سینماهای سراسر جهان، در کنار اوپنهایمر. بلیت‌های هر دو فیلم هم‌اکنون در BookMyShow و PayTM در دسترس هستند.

سپس، البته، این تئوری شناور وجود دارد که برادران وارنر عمداً در تلاش برای خرابکاری در فیلم نولان به دلیل اینکه او روابط خود را با استودیو قطع کرده است، وجود دارد. با این حال، گزارش‌های اخیر این شایعه را رد می‌کند و WB تأیید می‌کند که آن‌ها در تلاش بوده‌اند تا رابطه‌شان را با نولان اصلاح کنند، بنابراین او می‌تواند ساخت فیلم‌های خود را با استودیو از سر بگیرد.

با این حال، بازاریابی کل را پوشش داده است باربی نام تجاری، خواه رابی با لباس‌های نمادینی که خود عروسک پوشیده است، فیلترهای پوستری برای طرفداران و خود اسباب‌بازی‌ها در اولین نمایش‌ها ظاهر می‌شود. در مقابل، کریستوفر نولان اوپنهایمر علیرغم انتشار در همان روز، به حق در آن سطح از ارتقاء بی بهره است. تحلیلگران پیش بینی می کنند باربی پیش بینی می شود که عملکرد بهتری نسبت به اوپنهایمر در باکس آفیس، تا حدی به لطف الگوهای رفتاری پیرامون مضامین متضاد آنها.