بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 باندل‌های پوست «The Boys» را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی فصل 4 معرفی می‌کنند.

رویداد Reloaded فصل چهارم Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X پخش می‌شود.

Laser Vision به شما امکان می دهد پرتو لیزری را شلیک کنید که از طریق حریفان مشابه Homelander عبور می کند، اگرچه از پشت شما را آسیب پذیر می کند. شوک ویو برقی یک انفجار باردار می فرستد که به اپراتورها آسیب می رساند، علاوه بر آسیب رساندن به وسایل نقلیه و تجهیزات، اساساً به عنوان یک EMP عمل می کند که می توانید آزادانه آن را حمل کنید. و در نهایت، Teleport وجود دارد که یک اپراتور را به سمت بالا منحرف می کند تا آنها بتوانند با چتر نجات به یک موقعیت جدید امن سقوط کنند. در اطراف نقشه های Vondel و Al Mazrah، Supes از The Boys از طریق نقاشی های دیواری و تبلیغات روی بیلبوردها تبلیغ می شود. علاوه بر این، MX Guardian، یک تفنگ ساچمه ای همه کاره تمام اتوماتیک که پنج گلوله در هر دور نگه می دارد، به عنوان بخشی از چالش پاس نبرد قابل باز شدن است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

از بین سه نسخه فوق، Starlight اکنون برای بازگشایی کامل در Call of Duty: Modern Warfare 2 در دسترس است. در همین حال، باندل Homelander در تاریخ 16 جولای عرضه می شود، در حالی که بسته پوستی Black Noir کمی دیرتر در 20 جولای عرضه می شود. آپدیت فصل 4 همچنین ارتقای میدان جدیدی به نام Temp V را به ارمغان می آورد که یک سرم واقعی از نمایش The Boys است که به طور موقت ابرقدرت ها را اعطا می کند. در اینجا، یکی از چهار ابرقدرت تصادفی را به اپراتور شما اعطا می کند، آن هم برای استفاده نامحدود در کل مدت مسابقه. Charge Jump وجود دارد که شما را به آسمان می برد تا بتوانید دور نقشه بپرید و مسافت را طی کنید. در هنگام فرود هیچ آسیبی نخواهید دید، اما به هر کسی یا هر چیزی در شعاع کوتاهی از شما آسیب می‌رساند.

Call of Duty: Modern Warfare 2 و فصل 4 Warzone 2 «Reloaded» اکنون به صورت زنده پخش می شود و شخصیت هایی از آمازون Prime Video The Boys را به عنوان اپراتورهای قابل پخش به همراه دارد. Homelander، Starlight و Black Noir به عنوان باندل‌های جداگانه به بازی ملحق می‌شوند که هر کدام 2400 امتیاز COD قیمت دارند که می‌توانید به آرامی از طریق گیم‌پلی آن‌ها را خرد کنید یا می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه درون‌بازی خریداری کنید. علاوه بر خود شخصیت‌ها، هر بسته حاوی نمادهای اسلحه و برچسب‌ها، یک صفحه بارگیری سفارشی و یک نشان است که در صورت کشته شدن بر روی صفحه نمایش دشمن شما ظاهر می‌شود. بازیکنان Warzone 2 اکنون می توانند در نقشه جدید Vondel برای بازی Battle Royale نیز قرار بگیرند.

با چرخش به نقشه جدید Vondel، یک گولاگ اختصاصی دارد که انبار شراب و سیاه چال زیر قلعه را پاکسازی می کند. به عنوان یک نقشه سه لاین که برای نبرد 1v1 طراحی شده است، دارای ساختاری دایره ای در مرکز است، جایی که بیشتر عملیات در آن انجام می شود. شایان ذکر است که اگر قبل از فعال کردن پاور Temp V از مبارزات حذف شوید، آنگاه از موجودی شما حذف می شود – درست مانند یک ارتقاء میدان معمولی.